جشن “جبهه خدمت” در مسجدسلیمان با حمایت از ۱۲۰۰کودک محروم آغاز شد

پریسا طاهری| خورنا:به همت موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی و مقارن با هفته دفاع مقدس جشن جبهه خدمت  در شهرستان مسجدسلیمان برگزارشد.

در این مراسم که به همت خیریه زنده یاد احمدرضایی و با حضورخانواده های تحت پوشش در سالن اجتماعات نفت با حضور مهندس ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،اندیکا وهفتکل،دکتر شریف اسدی قائم مقام ستاد تخصصی مجمع تشخیص مصلحت،دکتربیژن کیانی مشاور دبیرمجمع تشخیص و جمعی از مدیران محلی و استانی با اجرای برنامه های متنوع موسیقی و طنز برگزار شد.

در ابتدای این برنامه که بعلت تقارن با هفته دفاع مقدس از سوی دکترمحسن رضایی جشن جبهه خدمت نام گرفت ابتدا محمدرضا مکوندی مدیرعامل موسسه ضمن عرض خیر مقدم به حضار و با گزارش بخشی از  فعالیتهای موسسه افزود: اکنون خیریه زنده یاد احمد رضایی با برخورداری از ۲۴ کمیته کارشناسی در حوزه های مختلف مددکاری،مشاوره،روانشناسی،حرفه آموزی و اشتغال،آموزش،درمان و…در چهار شهرستان مسجدسلیمان، لالی،اندیکا و هفتکل  جامعه ۱۲۰۰خانواری را تحت پوشش خود قرار داده است. و از فعالترین موسسات خیریه در سطح کشورمحسوب میشود.


دکتر شریف اسدی قائم‌مقام ستاد تخصصی مجمع تشخیص مصلحت و رییس هیات مدیره موسسه خیریه احمد رضایی نیز با ابلاغ پیام تبریک دکتر محسن رضایی به مناسبت سال تحصیلی جدید ابراز امیدواری نمودند به همت موسسه خیریه صدها کودک نیازمند ولی مستعد تحت پوشش بتوان در سال تحصیلی جدید مدارج رشد و ترقی را به امید فردایی هرچه بهتر طی نمایند.

دکتر اسدی با اشاره به پیگیری مشکلات مختلف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل توسط دکتر محسن رضایی ابراز امیدواری نمودند وضعیت اشتغال در این مناطق بهبود یافته و در محرومیت زدایی از این مناطق تسریع گردد.


ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفتکل با اشاره به نقش موثر خیریه زنده یاد احمد رضایی در حمایت های فرهنگی،اموزشی و معیشتی از صدها خانواده ابراز امیدواری نمودند با هماهنگی خوبی که در این شهرستان ها وجود دارد و با انجام پروژه های درست اجرا با حمایت دکترمحسن رضایی خدمات شایسته ای به مردم محروم این مناطق انجام گیرد.

وی همچنین بر ضرورت حمایت همه دستگاههای دولتی از این تشکل مردم نهاد تاکید نمودند.


منوچهرقاسمی رئیس آموزش و پرورش مسجدسلیمان نیز پیرامون نحوه ارتباط اولیا با مدارس صحبت نمودند و فعالیت های خیریه احمد رضایی را در راستای اهداف وزرات آموزش وپرورش ارزیابی نمودند و افزودند: ما باید اعتماد به نفس و خودباوری را در فرزندان تحت پوشش تقویت کنیم.
در ادامه این مراسم توزیع هدایای سال تحصیلی خیریه زنده یاد احمدرضایی شامل کیف و ست کامل نوشت افزار بین  ۱۲۰۰کودک محروم آغاز و بصورت نمادین تعدادی از فرزندان موسسه هدایای خود را از مسوولان شرکت کننده دریافت نمودند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *