جاده های ایذه بیشتر از میدان جنگ کشته می دهد

خورنا – نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در جاده های ایذه بیشتر از جنگ عراق با کویت و یا روسیه و گرجستان کشته می دهیم.

هدایت الله خادمی اظهار کرد: وضعیت خوزستان نشان می هد اگر جاده های استانداردی داشتیم دیگر تصادف در این سطح فعلی رخ نمی داد. با اشاره به اینکه در کشور آلمان با سرعت ۲۰۰ کیلومتر هم رانندگی می شود ولی هیچ اتفاقی رخ نمی دهد.

وی افزود: در محورهای اهواز ـ ماهشهر، اهواز ـ اندیمشک و خرمشهر ـ آبادان وضعیت تصادفات به نسبت سایر جاده ها کم است، چون جاده خوبی دارند ولی محور ایذه به دهدز آمار ۲۰۰ نفر مصدوم و کشته را دارد.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایذه ای ها هر روز در جاده کشته می دهند و روزی نیست که لباس سیاه را از تن بیرون بیاورند.

خادمی بیان کرد: محور ایذه یک جاده بین استانی است که باید چهار بانده شود و تا زمان چهار بانده شدن نیز تردد ماشین آلات سنگین در آن متوقف شود.

وی بیان کرد: در دهدز پلیس راهی وجود ندارد و اگر کسی تصادف کند باید منتظر بمانیم تا یکی از رامهرمز و یا اهواز حضور پیدا کند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با گلایه از اینکه مردم ایذه دیگر تحمل اینکه هر روز کشته دهند را ندارند، گفت: کامیون هایی که از جاده ایذه عبور می کنند حتی ریالی را برای مردم شهرهای باغملک، ایذه و دهدز هزینه نمی کنند.

خادمی در پایان ابراز تأسف کرد: متأسفانه در جاده ایذه بیشتر از جنگ عراق با کویت و یا روسیه و گرجستان کشته می دهیم.

منبع: مهر