میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان برای سال ۹۵ به شهرستان دزفول اختصاص یافت.

خورنا -عبدالحسین پوررکنی ظهر امروز سه شنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان دزفول که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته اعتباری بالغ بر ۵۳۳ میلیارد ریال برای سال ۹۵ ادارات شهرستان دزفول در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از این میزان، ۲۳۹ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات نفت و استانی و ۲۳۹ میلیارد ریال نیز از اعتبارات متوازن کشوری یا همان ماده ۱۸۰ است.

معاون عمران فرماندار دزفول یادآور شد: ۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این اعتبار نیز مربوط به پروژه های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد خواهد بود.

عدم اختصاص اعتبار به پروژه های کمتر از ۸۰ درصد پیشرفت

دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان دزفول نیز در این جلسه عنوان کرد: یک هزارو ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان دزفول اختصاص یافته است.

محمد نجفیان افزود: مطابق با ابلاغیه های رسیده، به پروژه هایی که کمتر از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند اعتباراتی اختصاص پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: از اعتبارات مذکور، هشت درصد سهم بنیاد مسکن، ۱۰ درصد سهم تامین آب های روستایی و شهری و سه درصد سهم حوزه های علمیه و یک درصد برای بسیج شهرستان دزفول خواهد بود که پرداخت این درصد از اعتبارات الزامی است