ابلاغ ۳۵۱ میلیارد ریال اعتبار جهت پروژه های عمرانی سال ۹۵ در شادگان

خورنا – معاون فرماندار شادگان در جلسه شورای سلامت و امنیی غذایی شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد ، از ابلاغ ۳۵۱ میلیارد ریال اعتبار عمرانی از محل استانی ،نفت و ماده ۱۸۰ در فصلهای مختلف در سالجاری خبر داد و گفت: قطعا اجرای کلیه پروژه های عمرانی شهرستان در بالا بردن سطح سلامت مردم شهرستان بطور مستقیم و غیر مستقیم تاثیر گذار خواهد بود.

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان به ریاست نعمت اله البوغبیش معاون فرماندار شادگان و با حضورکلیه دستگاههای متولی با محوریت ارائه عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان ،بررسی وضعیت بهداشتی شهر خنافره و گزارش رویکرد کارگروه سلامت و بررسی عملکرد اعضای شورا درسالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

معاون فرماندار شادگان در این جلسه با تبریک روز بهورز و بیان اینکه بهورزان سفیران سلامت هستند که در مناطق روستایی و محروم شهرستان خدمت می کنند، اظهار داشت : بمنظور تجلیل از زحمات و تلاشهای شبانه روزی این عزیزان همایش تجلیل از ۱۲۰ بهورز شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان برگزار می شود.

نعمت اله البوغبیش معاون فرماندار شادگان در این جلسه ضمن ابراز رضایتمندی از عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان درخصوص شورای سلامت و دیگر فعالیتهای بهداشتی در سطح شهرستان از کسب رتبه دوم واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در سراسر کشور خبرداد و گفت: واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان در زمینه نمونه گیری و کلر سنجی آب رتبه دوم را در سراسر کشور کسب کرده است.

البوغبیش معاون فرماندار شادگان همچنین بر ضرورت ساماندهی فعالیت کارواش ها در سطح این شهرستان تاکید کرد و گفت: واحد صنفی شبکه شبکه بهداشت ودرمان شهرستان با مشارکت دستگاههای مرتبط نسبت به ساماندهی کارواش ها و جلوگیری از فعالیت غیر مجاز آنان در پیاده روها و مکان های عمومی در سطح شهر اقدام کنند.

معاون فرماندار شادگان با تاکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای مدیریت پسماند و فاضلاب در شهر خنافره ، گفت: شهرداری خنافره نسبت به مدیریت پسماند و فاضلاب این شهر توجه ویژه ای داشته باشد.

معاون فرماندار شادگان با بیان اینکه اجرای طرح اتلاف حیوانات ناقل بیماری بصورت مستمر در حال اجرا است ، افزود: در ۳ ماه گذشته ۱۵۶ قلاده از حیوانات ناقل بیماری توسط شهرداری شادگان در سطح این شهر معدوم شد.

البوغبیش در پایان به لزوم حفظ و ارتقاء سلامت روحی و جسمانی در سطح جامعه و اهمیت پیاده روی اشاره کرد و گفت : پرسنل شبکه بهداشت ودرمان شادگان روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۹ الی ۲۰ در پارک دولت به نرمش و پیاده روی می پردازند و انتظار می رود پرسنل بقیه ادارات نیز در این پیاده روی شرکت کنند.

گفتنی است در این جلسه بر ضرورت تکمیل بهسازی طرح فاضلاب شهر شادگان حداکثر طی سه ماه آینده تاکید شد و موضوع ساماندهی و جمع آوری متکدیان ، استفاده از سازمانهای مردم نهاد جهت پیشبرد اهداف فرهنگسازی عمومی در حوزه سلامت در سطح شهرستان و… از مصوبات جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شادگان بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مجید وقتی از این شهر گذر میکنم واقعا" تاسف میخورم.نظافت خیابان کلا تعطیل است رودخانه ای که از وسط شهر میگذرد فوق العاده کثیف و آلوده است بافت شهری هم که فاقد اصول شهر سازی است پس این بودجه کجاها مصرف میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد همش دروغ شادگان مرده