رشته نرم افزار و شعر دانشجویی خوزستان درخشید

برتری نمایندگان خوزستان در جشنواره هنر و ادبیات دینی دانشگاه‌های آزاد کشور

خورنا – نمایندگان خوزستان در بیست و یکمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی ـ پژوهشی قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور حائز ۴ رتبه برتر کشوری خبر شدند.

زینب جاسمی‌زرگانی دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از کسب رتبه نمایندگان خوزستان در بیست و یکمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی ـ پژوهشی قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان این جشنواره در بخش استادان، کارکنان و دانشجویان استان حائز ۴ رتبه کشوری شدند، گفت: بهزاد خواجات در بخش استادان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز حائز رتبه دوم کشوری در رشته شعر شد. همچنین علیرضا شکرریز در بخش کارکنان نیز رتبه اول کشوری را در همین رشته کسب کرد.

جاسمی‌زرگانی ادامه داد: سید ایوب موسوی نیز از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک رتبه سوم در رشته نرم افزار و مرتضی حیدری آل کثیر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر در رشته شعر دانشجویی رتبه اول را کسب کردند.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان یادآور شد: اختتامیه این جشنواره ۲۸ شهریورماه به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ ۱۹۰ اثر از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به بیست و یکمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت(ع) ارسال شد. این آثار در رشته‌های مختلف پژوهشی(پایان‌نامه، مقالات، وبلاگ و نرم افزار قرآنی) و ادبیات دینی(شعر، داستان‌نویسی، فیلم نامه نویسی، نمایشنامه نویسی، پوستر، عکس، فیلم کوتاه، پویانمایی و نماهنگ، و هنری(خط، خط و نقاشی خط، طراحی، نقاشی، نگارگری، تذهیب، عکس، سیاه قلم، معرق و منبت، مشبک، قالی بافی) به جشنواره ارسال شد.