سرپرست جدید اداره صنعت و معدن وتجارت معارفه شد

خورنا -،آیین تودیع و و معارفه سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت با حضور فرماندار دزفول در این جلسه که در محل فرمانداری دزفول برگزار شد، “حبیب اله آصفی” گفت: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میبایست وارد کننده صنعت های بزرگ در دزفول باشد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکند.

فرماندار دزفول با بیان اینکه جهت سرمایه گذاری در این شهر کارهای بنیادی انجام شده،تصریح کرد:باید به دنبال سرمایه گذاران بخش خصوصی بود.تمام سعی و تلاش ما این است تمام موانع و مشکلات را از سر راه سرمایه گذاران داخلی و خارجی برداریم.
وی با تاکید بر اینکه برطرف کردن مشکل اشتغال در دزفول امکان پذیر است،تصریح کرد:در این شهر نعمت های عظیمی وجود دارد و میباسیت با تلاش و همت از تمامی این پتانسیل ها استفاده کرد.
آصفی پرهیز از وابستگی های سیاسی را از عوامل مهم موفقیت در کار دانست و افزود:باید از این مسائل دوری کرد و فقط بر روی اهداف و چشم اندازهای مورد نظر کار کرد، چرا که بازی های سیاسی قاتل «کار و موفقیت»است.بنا به فرموده رهبری باید تمامی دستگاه های اجرایی وارد جهاد اقتصادی و اقدام و عمل شوند.
در ادامه این جلسه فرماندار دزفول از زحمات رئیس سابق اداره صنعت،معدن و تجارت تشکر و قدردانی کرد و “محراب عبداالهی” را به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی کرد.

شنیده های خورنا حاکی از این است که محراب عبداللهی فرهنگی ( آموزش وپرورشی )بوده که مامور به خدمت در اداره صنعت شده است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *