دزفول ظرفیت های بالایی در جذب سرمایه گذار دارد

خورنا -حبیب االه آصفی” در نشست با اشاره به ظرفیت بالای دزفول در زمینه جذب سرمایه گذار اظهار داشت:این شهر سرمایه های مادی فراوانی دارد که میتوان با فراهم کردن شرایط برای سرمایه گذاران بسیاری از مشکلات، خصوصا اشتغال جوانان این شهر را حل کرد.

وی افزود:در چند سال اخیر توانستیم در بخش خصوصی اقداماتی نظیر:کارخانه فولاد، توسعه کارخانه قارچ و خمیر مایه و روغن نباتی و راه اندازی کارخانه تولید باند و گاز استریل و سایر اقداماتی که باعث شده دزفول در زمینه اقتصادی و جذب سرمایه گذار در استان سرآمد باشد.باید بستری فراهم شود تا مردم به سمت سرمایه گذاری و تولید اشتغال گام بردارند.

فرماندار دزفول با بیان اینکه پالایشگاه دزفول، دومین پالایشگاه استان است،افزود:قرار بود آذر ماه کلنگ این پالایشگاه زده شود که با وجود سنگ اندازی ها فراوان به تعویق افتاد. احداث این پروژه انقلابی در استان خواهد بود.

آصفی تصریح کرد: قرار بود ۵۰ هکتار زمین در منطقه شوهان برای پرورش گاومیش اختصاص یابد که با بررسی های صورت گرفته این زمین برای پرورش ماهی «اوزن برون و قزل آلا» اختصای یافت که این پروژه میتواند اشتغال خوبی برای جوانان ایجاد کند.

اصفی در این جلسه با تاکید بر اینکه شورای اشغال جای آمار و ارقام دادن نیست، خاطرنشان کرد:باید برای جذب سرمایه گذار همت کرد، امکان ندارد با وجود این پتانسیل و ظرفیت، سرمایه گذاری پشیمان از دزفول برود.ادارات و ارگان های دزفول نیز میتوانند کمک شایانی به این مسئله کنند.

روابط عمومی فرمانداری ویژه دزفول