نشست اعضای حزب اعتدال و توسعه آبادان با استاندار خوزستان؛ گام تقویت مردمسالاری دینی

خورنا – جمعی از اعضای حزب اعتدال و توسعه شاخه آبادان شامگاه پنجشنبه با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دیدار و گفت و گو کرده و در خصوص مشکلات شهرستان با وی تبادل نظر کردند.

یکی از مهم ترین وظایف احزاب، نظارت بر عملکرد دولت است، به عبارت دیگر و باید افتخار کنیم که نظام جمهوری اسلامی ایران، بر دو رکن جمهوریت و اسلامیت استوار است.
مسئولان، خدمتگزاران مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و در این نظام مقدس مردم نقش اول را ایفا می کنند و آنان فرق میان نظام مردم سالاری و نظام دیکتاتوری را درک می کنند.
از احزاب قدرتمند با پشتوانه مردمی در نظام های مردمسالار به عنوان قوه متفکر جامعه یاد می شود و در صورتی که در نظام مردم سالاری دینی احزاب فعال باشند، دیگر مسئولی به خود اجازه تخلف را نخواهد داد و در صورت بروز تخلف با سرعت با آن برخورد خواهد شد.
وجود احزاب در جامعه باعث می شود تا از بروز اختلاس جلوگیری شود و دولت ها نیز باید برای قدرتمند شدن احزاب در جامعه برنامه ریزی و اقدام کنند.
به گزارش ایرنا شامگاه پنجشنبه نیز جمعی از اعضای حزب اعتدال و توسعه شاخه آبادان با استاندار خوزستان دیدار کردند.
‘یدالله نیکپور’ دبیر حزب اعتدال و توسعه آبادان در ابتدای این نشست، گزارشی از فعالیت های این حزب و کمیته های تخصصی تشکیل شده در شهرستان ارائه داد.
مهدی شیخ محمودی معاون اجرایی حزب اعتدال و توسعه نیز در این دیدار با بیان اینکه تشکیل احزاب تنها راه برون رفت آبادان از انتخابات عشیره ای است، گفت:آبادان با پیشینه فرهنگی و اجتماعی طی سال های اخیر در این دو مقوله افت داشته و این زیبنده دولت تدبیر نیست، لذا امیدواریم با مدیریت استاندار جدید و نگاه ویژه به آبادان شاهد دگرگونی های بسیاری در حوزه های مختلف شهری باشیم.
در این دیدار، کمیته های تخصصی آموزش و پرورش، کشاورزی، گمرک، منطقه آزاد و نفت با بیان مسائل و مشکلات موجود در این حوزه ها و همچنین پیشرفت ها و موفقیت های حاصل در دولت یازدهم، از استاندار خوزستان خواستند که با رفع موانع، شکوفایی این حوزه ها و تاثیر مثبت بر معیشت ساکنان شهرستان را فراهم کند.
اعضای حزب اعتدال و توسعه در این دیدرا از غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان خواستند که با تدبیر خود، از اعمال نفوذ و دخالت برخی اشخاص در حوزه های اجرایی شهرستان بکاهد و انتصابات شهرستان نیز بر پایه شایسته سالاری شکل گیرد.
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز در پایان این نشست، با تشکر از حضور اعضا در این نشست، گفت:در دولت یازدهم، مسیر فعالیت احزاب هموار شده و احزاب می توانند از این فرصت برای ظهور استعدادهای سیاسی و اجتماعی خود استفاده کنند.