هدف ام رسیدن به ترکیب اصلی نفت است / فوتبال شادگان سرشار از استعدا و نیازمند ویژه مسئولان دارد

خورنا / بیگلری – مسلم مجدمی هافبک آینده دار و خوش فکر صنعت نفت آبادان در گفتگویی در مورد شرایط فوتبال و ورزش شادگان خطاب به مسئولین ارشد این شهر گفت : با توجه به پتانسیل و استعدادهای درخشانی که در شادگان حضور دارد انشالله مسئولین کاملا ورزش این شهر را مورد حمایت قرار دهند.
مجدمی هافبک طراح و شادگانی صنعت نفت آبادان در ادامه از شرایط خودش ،تیم بزرگسالان و همچنین فوتبال پایه خوزستان به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

img-20160909-wa0003

خورنا : ابتدا خودتان را به طور کامل معرفی کنید؟

مسلم مجدمی هستم متولد۱۳۷۵از شهرستان شادگان وبازیکن تیم بزرگسالان صنعت نفت آبادان

خورنا : فوتبال را از چند سالگی و از چه تیمی شروع کردید؟
مجدمی: فوتبال از ۹سالگی در مدرسه فوتبال فجر و بعد آزادگان شادگان شروع کردم .

خورنا : در چه تیم های حضور داشتید و چه مقام های کسب کردید؟

مجدمی: مدرسه فوتبال فجر شادگان، آزادگان شادگان، نونهالان فروغ شادگان،جوانان نفت آبادان،در حال حاضر در خدمت بزرگسالان صنعت نفت آبادان هستم.در رابطه با مقام های که کسب کردم باید بگویم در رده پایه مقام های زیادی با تیم های مختلف استانی و کشوری به دست آوردم ولی مهمترین افتخاری که کسب کردم صعود با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به لیگ برتر بود.

img-20160909-wa0001

خورنا : از فصل گذشته و لذت صعود کردن صنعت نفت آبادان به لیگ برتر صحبت کنید؟

مجدمی: ما فصل گذشته شرایط خیلی سختی داشتیم و متاسفانه لیگ را خوب شروع نکردیم علیرغم اینکه بهترین فوتبال را بازی میکردیم ولی نیم فصل دوم با جدا شدن مربی پرتعالی و آمدن آقای دست نشان و جذب چند بازیکن شرایط تیم کاملا عوض شد و با توجه به نتایج خوبی که در نیم فصل دوم گرفتیم توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم واقعاً برا من که جوان هستم خیلی لذت بخش وبه یادمانی هست وهیچوقت این صعود را فراموش نخواهم کرد .

img-20160909-wa0000

خورنا : کمتر کسی فکر می کرد نفت آبادان لیگ را خوب شروع کند شکست دادن استقلال تهران در ورزشگاه آزادی و توقف سپاهان تیم محبوب خوزستان را در بالایی جدول نگه داشت در این خصوص صحبت کنید؟

مجدمی: بله چون تیم ما خیلی جوان هست همه فکر میکردند فصل را خوب شروع نخواهیم کرد اما با تمرینات خوب آقای دست نشان در تمرینات پیش فصل و حضور بازیکنان جوان در کنار سه چهارتا بازیکن با تجربه و تیز هوشی آقای دست نشان که واقعا از دانش بالایی برخوردار است توانستیم لیگ را طوفانی شروع کنیم .

خورنا : با توجه به روند رو به رشدی که نفت داشت به یکباره لیگ برتر به مدت یک ماه تعطیل شد این تعطیلات روی نتایجی که اول فصل گرفتید تاثیر نخواهد گذاشت ؟

مجدمی: امیدوارم نداشته باشد په خوب بود لیگ تعطیل نمیشد اما بخاطر تیم ملی هست وباید احترام گذاشت چون تیم ملی تیم همه مردم ایران است انشاءالله بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم ما هم تمرینات خوبی در این مدت داشتیم و با انجام چند دیدار تدارکاتی آماده حضور در ادامه لیگ هستیم

img-20160909-wa0002

خورنا : با توجه به اینکه در پست شما بازیکنان زیادی حضور دارند امسال بازی به شما خواهد رسید؟

مجدمی: چون هدف بزرگی دارم تمام تلاشم را خواهم کرد که بتوانم با جلب نظر کادرفتی

خورنا : نادر دست نشان مربی که در فوتبال ایران شناخته شده هست فکر می کردی روزی شاگرد این مربی شوید ؟

مجدمی: آقای دست نشان از مربیان شناخته شده فوتبال ایران است و سابقه بسیار درخشانی دارد برایم افتخار بزرگی است که شاگرد ایشان هستم و در این مدت در ارتقاء فوتبال ام نقش بسازیی داشت .
خورنا :بزرگترین هدف ورزشی مسلم مجدمی چیست ؟

مجدمی: هدف من بازی کردن و حضور ثابت در ترکیب نفت می باشد و به پیراهن مقدس تیم ملی برسم و در آینده نیز بتوانم در یکی از تیم های خوب اروپایی بازی کنم

خورنا : الگوی اخلاقی و فنی در ایران و خارج کدام بازیکن است؟

مجدمی : درایران مجاهد خذیراوی و علی کریمی و در خارج نیز تونی کروس و انیستا

img-20160909-wa0004۸

خورنا : فوتبالت را مدیون چه کسانی می دانید؟

مجدمی: من با مربیان زیادی کار کردم ولی فوتبالم را مدیون آقای خلیل حسن زاده و آقای مولایی که در تیم نفت آبادان مربی جوانان ما بود هستم که نقش بزرگی در پیشرفتم داشتند و فوتبالم را مدیون این دو بزرگوار میدانم .

خورنا : کمی هم از شرایط فوتبال شادگان صحبت کنید؟

مجدمی: باید بگویم حیفه این شهر با این همه استعداد ولی نه امکاناتی هست ونه مسئولان توجهی به این موضوع میکنند بازیکنان زیاد داریم تو این شهر ولی متأسفانه هیچکس به آنها توجهی نمیکنند امیدوارم مسئولین و بخصوص نماینده شهر به فوتبال این شهرتوجه کنند تا مثل قبل دوباره بازیکنان خوبی همچون مجاهد خذیراوی، جلال کاملی مفرد،لطیف جنامی، توفیق خدیراوی، کریم شاوردی به فوتبال ایران معرفی کنند .

خورنا : چه توصیه ای به مسئولین ارشد شادگان دارید ؟

مجدمی: از مسئولین شادگان تقاصامندم به ورزش این شهر کمک کنند نه تنها در فوتبال بلکه در تمام رشته ها چون واقعاً استعدادهای خوبی داریم .

خورنا : فوتبال پایه خوزستان را چطور میبینید؟

مجدمی: فوتبال پایه خوزستان همیشه خوب بوده تو سطح کشور و واقعاً خوزستان مهد فوتبال ایران هست در تمام شهرهای خوزستان استعدادهای زیادی وجود دارد که امیدوارم مسئولین استان به فکر فوتبال خوزستان باشند که بازهم در سطح کشور بتوانند افتخار آفرینی کنند.

خورنا : در پایان چه صحبتی خواهید داشت؟

مجدمی: در ابتدا تشکر میکنم از پدر و مادرم که همیشه با دعاهای خیر شان حامی بودند همچنین از برادرانم ،دوستام وهمه کسانی که در پیشرفت من کمک کردند و همچنین از شما جناب بیگلری خبرنگار خوب استان و همکاران سختکوشتان در خبرگزاری خورنا که در رصد کردن فوتبال خوزستان تلاش میکنید تشکر و قدرانی میکنم

گفتگو از فیروز بیگلری