کشف سه تن آهن آلات سرقتی در اندیمشک

خورنا – فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک گفت:سه تن آهن آلات سرقتی با تلاش پلیس در شهرستان اندیمشک کشف و ضبط شد.

سرهنگ اکبر کروندی افزود: این آهن آلات در بخش الوار گرمسیری کشف و در این خصوص یک نفر متهم اصلی دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شد.

وی اظهار کرد:پلیس در راستای ایجاد امنیت پایدار با گشت های ویژه و تشدید برخوردهای قاطع گام های بسیار خوبی برداشته است.

وی در بخش دیگری گفت:برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده با مشارکت اعضای محترم شورای تامین شهرستان اندیمشک نیز در ماههای اخیر به خوبی در اندیمشک اجرا شده است.

فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: همچنین برخورد با قاچاق کالا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از اولویت های نیروی انتظامی است و در این مسیر از همه توان خود استفاده می کند.
سرهنگ کروندی افزود: از ابتدای سال جاری با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان مستقر در ایست و بازرسی پل زال چند محموله قاچاق کالا کشف و توقیف شده است همچنین هر گونه قاچاق مواد مخدر در این محور نیز با تلاش و جدیت کامل کنترل می شود.

فرمانده انتظامی اندیمشک در ادامه از اجرای چند مرحله طرح ساماندهی کارتن خواب ها و متکدیان در این شهر خبر داد و گفت:در این طرح تعدادی از این افراد در مناطق مختلف جمع آوری و تحول مراجع مربوطه شد .

فرمانده انتظامی اندیمشک مشارکت مردم را در ایجاد امنیت پایدار مهم دانست و گفت: شهروندان ضمن رعایت موارد ایمنی در تردد خود، با مشارکت و همکاری بیشتر با پلیس در راستای ایجاد هرچه بیشتر امنیت اجتماعی تلاش کنند.

سرهنگ کروندی گفت: شماره تلفن ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه است.

شهرستان اندیمشک با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است.