مهرگان رامهرمز در آستانه حذف از مسابقات فوتبال بزرگسالان خوزستان

خورنا – بیگلری / تیم فوتبال بزرگسالان مهرگان رامهرمز نماینده شهرستان رامهرمز در مسابقات لیگ دسته اول خوزستان که اوایل تیرماه در حال آماده سازی جهت شرکت در این مسابقات می باشد به دلیل عدم ناتوانایی در پرداخت ورودی از گردونه مسابقات حذف خواهد شد .

IMG-20160907-WA0000

به گزارش خورنا، حسین نجفی سرمربی این تیم افزود : ما در حدود سه ماه در بدترین شرایط آب و هوایی تمرین کردیم و با تمام سنگ اندازی هایی که هییت فوتبال رامهرمز در مسیر این تیم انجام داده بود تمرینات خود را با نظم خاص برگزار کردیم و تیمی جوان و پرقدرت را آماده مسابقات کردیم ولی با توجه به اینکه اکثر تیم های رامهرمز به صورت شخصی اداره می شوند .

وی گفت : در سال های گذشته نماینده شهرستان جناب دکتر بهمنی هزینه های تیم ها رو تقبل می کردند و امسال با وجود اینکه تلاش زیادی برای تامین ورودی و هزینه مسابقات کردیم نتوانستیم مخارج این تیم را تامین کنیم و در حال حاظر از نماینده شهر جناب دکتر محمدیان انتظار کمک به جوانهای شهر داریم چرا که استان فقط ۲۴ ساعت به ما مهلت پرداخت ورودی رو داده اند و تا این لحظه هیچ گونه کمکی و اقدامی از سوی مقام های مسعول در شهرستان برای این تیم صورت نگرفته است .

نجفی در مورد امتیاز امید های خود نیز به دلیل عدم حمایت گفت: ما در لیگ برتر امید خوزستـان به دلیل عدم توانایی در پرداخت ورودی به شهرستان سوسنگرد واگذار کردیم و باعث شد ۳۰ جوان زیر ۲۰ سال رامهرمزی از حق خود محروم شوند و از طرفی امتیاز بزرگسالان تیم مهرگان هم به همین دلیل در حال سلب شدن از جوان های انقلابی شهرستان می باشد .

سرمربی تیم مهرگان رامهرمز گفت : امروز تمرینات این تیم را تعطیل کردم و بازیکنانم گفتم که هیچ کسی به فکر این تیم نبوده و کسی حاظر نیست به این تیم کمک کند .