گلباران شهرداری بندرماهشهر در اولین دیدار لیگ دو فوتبال کشور

مهدی چاروسائی|خورنا:از هفته دوم لیگ دسته دوم تیم فوتبال شهرداری ماهشهر که در هفته اول مسابقات بعلت وضعیت نامشخص نفت نوین آبادان به میدان نرفته بود در مقابل استقلال آبی تهران به میدان رفت و توانست با ۷ گل میهمان تهرانی خود را بدرقه کند.

IMG-20160906-WA0000
شاگردان مجید باقری نیا که این دیدار اولین بازی رسمی شان بود توانستند تماشاچیان را راضی کنند و همه هوداران پر شور این تیم راضی ورزشگاه را ترک کردند هر چند که مجید باقری نیا از عملکرد شاگردانش در این بازی اظهار نارضایتی کرد و امید روزهای بهتری را به هوداران این تیم داد،وی این قول را به مردم خوب ماهشهر داد که از حضور در ورزشگاه و دیدن بازیهای این تیم پشیمان نخواند شد و بازیهای زیبایی را از این تیم خواهند دید.
شهرداری ماهشهر در این بازی پر قدرت و صاحب سبک نشان داد هر چند که در خط دفاع و دروازه شاهد ناهماهنگی هایی بودیم که ۴ بار دروازه آنان فرو ریخت.
اما تیم شهرداری در حمله جور دیگری بود و کاملا زهردار نشان داد.
شاخصه مهم بازی تیمهای باقری نیا اینست که همیشه روی زمین بازی میکنند و هیچگاه از دویدن خسته نمی شوند.
امروز هم شهرداری چی ها در این بازی بدین گونه بودند و برای رسیدن به دروازه حریف بازی روی زمین همراه با سرعت را در دستور کار خود قرار دادند تا آنجا که تیم استقلال آبی تهران دوباره بروی بازیکنان شهرداری مجبور به خطای پنالتی شد.
کوشا بختیاری زاده مدافع راست امروز شهرداری با زدن ۳ گل در این بازی از بهترین های این بازی بود کوشا دو گل از سه گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و گل دیگرش را از روی یک ضربه ایستگاهی و از فاصله ۳۰ متری به ثمر رساند،حامد سلیمانی دوگل وپهلوان وقاسم گرامی هرکدام یک گل به ٹمررساندند.
شایان ذکراست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور به دلیل برگزاری مسابقات جام حذفی به مدت دوهفته تعطیل میباشد.