لیگ ۲ کشور؛ شهرداری بندرماهشهر استقلال تهران را گل باران کرد

خورنا – در چارچوب رقابت های لیگ دو کشور، شهرداری بندرماهشهر استقلال تهران را گل باران کرد.

به گزارش خبرنگار خورنا، در چارچوب دیدارهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور شهرداری بندرماهشهر با ۷ گل از سد استقلال آبی تهران گذشت و ۴ گل نیز دریافت کرد.

کوشا بختیاری زاده ۳ گل، حامد سلیمانی ۲ گل و محمد پهلوان پور و قاسم گرامی هرکدام یک گل برای شهرداری بند ماهشهر به ثمر رساندند.

این دیدار در استادیوم شهدای بندرماهشهر برگزار شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حسینی سلام روزتون بخیر ما یک گروه دانشجویی هستیم که داریم تو حوزه انتشار کاریکاتور فعالیت می کنیم!! همه طرح هایی هم که می زنیم به نوعی در مورد مشکلات جامعه ی ایران و خاناوده ها و آنچه که به از هم گسستگی ، طلاق و مسائلی از این دست منجر میشه هست... پنج مورد از طرح ها رو آپلود کردیم و لینکش رو براتون ارسال کردیم !! اگر به نظرتون خوب اومد ، لطفا در تلگرام به بنده پیام بدید یا ما تماس بگیرید تا طرح های تازه ، نو جذاب (جهت انتشار)براتون بفرستیم!! نمونه کار ها جهت انتشار : http://8pic.ir/images/385q43s9vd5epucwo0aw.jpg http://8pic.ir/images/o3mvdf4rvr6dmiz56llj.jpg http://8pic.ir/images/imzjja884yji54sump3l.jpg http://8pic.ir/images/rtd1sv9nlzg8fp5ippvd.jpg http://8pic.ir/images/7cmrlx73m7rs7tjkoo6m.jpg با تشکر ، حسینی !! شماره های بنده جهت ارتباط : ۰۹۰۱۴۵۴۲۵۸۹ ویا ۰۹۰۳۸۲۲۹۹۷۲ یا به ایمیل بنده اطلاع بدید: hosseinimeyar@chmail.i