پیام رئیس سابق شورای شهر بندرماهشهر به مردم

خورنا – مجاهد نظارات عضو شورای شهر بندرماهشهر و رئیس سابق شورای شهر، پس از تغییر مدیریت شورای شهر پیامی به مردم صادر کرد.

باسمه تعالی
مردم مومن وولایتمدار بندرماهشهر
باعرض ادب واحترام وباسلام وصلوات برساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام وباسلام به ساحت نورانی یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) وبادرود به ارواح طیبه شهدا و روح پرفتوح وملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی. وآرزوی سلامتی وطول عمرباعزت برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی ). منت خدای را که افتخار آن نصیبمان گردانید تا بتوانیم در جرگه خادمین مردم شریف وعزت مداربندرماهشهر گامی در جهت خدمت گذاری آنان برداشته باشیم سربرسجده شکر می گذارم وپروردگارمنان را سپاسگزارم.

اینک که پس از یکسال خدمت درسمت رییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر این مسئولیت خطیر را به برادر وهمکارعزیزم جناب آقای حاج نعمت قنواتی می سپارم ایزد منان را شاکرم. ولازم میدانم مطالبی را هرچند کوتاه به استحضار شما خوبان برسانم .

شورای اسلامی شهر به نیابت از شما مردم مومن وبابصیرت در طول یکسال گذشته علاوه بر انجام وظایف ذاتی خویش همواره رسالتش را در شناسایی کمبودها ونیازمندیها و بکارگیری ظرفیت ها وپتانسیل ها قرارداد وبا شناسایی نقاط قوت شهر و بکارگیری و تقویت آن در زمینه های عمرانی ,خدمات شهری , فضای سبز وفرهنگی واجتماعی توانست در جهت رفع مشکلات موجود واستفاده بهینه از توانمندی ها گام های بلندی بردارد که اقدامات ارزشمند شهرداری درانجام دهها پروژه بزرگ وکوچک گواه این مدعاست .

امروز نیز بنده بهمراه سایر اعضای دلسوز و پرتلاش خویش درشورای اسلامی شهر با کمک خداوند و همدلی وهمراهی ولی نعمتان خود و تعامل وهم افزایی با مسئولین همچون سه سال گذشته علیرغم همه ناملایمات با تلاش و پیگیری و هماهنگی در به ثمررساندن توان بالقوه شهرمان مصصم هستیم و معتقدیم احساس مسئولیت نسبت به شهر و جامعه هسته تعامل سازنده و حرکت رو به جلو را پدید می آورد و این تحولات و جابجایی عناوین و سمتها صرفاً به جهت توان افزایی است.

با جد می گویم ,تحول و توسعه حق شهر ماست و چهره بندرماهشهر لایق و شایسته زیبایی است. لازمه حصول این تحولات عبور از بسیاری ازمشکلات است که در شهر ما همت والا می طلبد و نیازمند فراتر از نام و نان و نشان کار کردن است.

در اینجا فرصت را مغتنم شمرده با تبریک انتخاب جناب آقای حاج نعمت قنواتی بعنوان رییس جدید شورای اسلامی شهر وخواهر گرامی سرکارخانم افشون به عنوان نایب رییس شورای اسلامی شهر از زحمات صادقانه ووافرجناب آقای فیصلی زاده نایب رییس سابق شورا تقدیر وتشکر نمایم و برخود فرض می دانم از همراهی , همکاری وهم افزایی فرماندار عزیز وائمه جمعه معزز بندرماهشهرو شهرک طالقانی , روحانیت معزز , روسای محترم ادارات , نهادها وسازمانها, فرماندهان نظامی وانتظامی , بسیج وسپاه دلاور, خبرنگاران واصحاب محترم رسانه , همکاران عزیز وپرتلاشم درشورای اسلامی شهر, شهردارمحترم ,کاردان وسختکوش بندرماهشهر ومجموعه همکاران خدوم و گرانقدرم درشهرداری وهمشهریان فهیم آگاه وشریف ودوست داشتنی بندرماهشهر در طول یکسال مسئولیت اینجانب در مسند ریاست شورای اسلامی شهر صمیمانه تشکر وقدردانی نمایم .

توکلت علی الحی لا یموت
نهم شهریور ۱۳۹۵
مجاهد نظارات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *