اداره برق شهرستان شادگان به مشترکینی که کاهش مصرف برق دارند هدیه می دهد .

باقر گل فر-خورنا:در جلسه مدیریت مصرف برق مصوب شد : ممنوعیت استفاده از لامپهای التهابی در ادارات شهرستان
سومین جلسه مدیریت مصرف برق شهرستان به ریاست نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان و با حضور تعدادی از مسئولین ادارات و دهیاران به منظور ارائه  راهکارهای میدانی مصرف برق در سالن اجتماعات فرمانداری شادگان تشکیل شد .
معاون فرماندار شادگان با تاکید بر ضرورت بهینه سازی مدیریت مصرف برق و ممنوعیت استفاده از لامپهای التهابی در ادارات شادگان افزود بر اساس هماهنگی بعمل آمده ، به منظور ترغیب و تشویق مشترکین در جهت بهینه سازی مدیریت مصرف برق به مشترکینی که با اعمال مدیریت نسبت به دورهای قبل کاهش مصرف داشته باشند هدیه تقدیم می کند .
آلبوغبیش با اعلام اینکه همه ما می توانیم مدیران مصرف بهینه برق باشیم و در مدیریت مصرف برق مسئول و سهیم هستیم ، برق را متعلق به اقشار جامعه دانست و تأکید کرد از اسراف در مصرف آن باید پرهیز کنیم و با مصرف صحیح و بهره گیری از الگوی درست استفاده از برق ، از قطع آن جلوگیری کنیم .
وی بر لزوم استفاده از روشنایی طبیعی و لامپهای LED که دارای نور مناسب و عمر طولانی (۵۰۰۰۰ ساعت عمر مفید) و نمایشگرهای LED  و LCD بجای CRT و پرهیز از لوازم خانگی پر مصرف مانند اتو ، لباسشویی ، ظرفشویی و … در ساعات پیک تأکید کرد ویادآور شد مشترکان عزیز با صرفه جویی در ساعات اوج مصرف ( ۱۷ -۱۳ و ۲۳ -۱۹ ) از احتمال بروز خاموشی جلو گیری کنند .
آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان با تأکید بر ضرورت افزایش نشستهای مدیریتی و آموزشی بهینه سازی مصرف برق با اقشار مختلف در شهرها و بخشهای تابعه گفت مدیریت مصرف برق یعنی بهینه و به اندازه نیاز و در زمان مناسب مصرف کردن است .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *