رئیس آموزش و پرورش اندیمشک:

بدهی آب و برق مدارس اندیمشک به ۶ میلیارد ریال رسید

خورنا – محمد قلاوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: شهرستان اندیمشک با برخورداری از جمعیتی جوان، شهرستانی مستعد و توانمند در مسیر توسعه و پیشرفت است.

وی افزود: به همین جهت برای توسعه و گسترش خدمات آموزش و پرورش شهرستان نیازمند یک حرکت جدی و مناسب در جهت رفع نیازهای این شهرستان و گسترش محورهای آموزشی در اندیمشک هستیم.

رئیس آموزش و پرورش اندیمشک عنوان کرد: متاسفانه در طول سال‌های اخیر و با توجه به عدم پرداخت مطالبات آب و برق میزان بدهی آب و برق مدارس اندیمشک در این حوزه به ۶ میلیارد ریال رسیده است.

وی گفت: با همکاری بخش‌های مختلف و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های گسترده‌ای طراحی و با هدف کاهش بدهی مدارس شهرستان در این زمینه اجرا می‌شود.

قلاوند بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات آموزش و پرورش شهرستان عدم توجه به مجموعه فرهنگی و آموزشی دانش آموز (قلعه مختار) بوده که به دلیل عدم توجه به این مجموعه صدمات جدی به تاسیسات آن وارد که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰ میلیارد ریال به آن خسارت وارد شده و باید برای رفع و اصلاح آن چاره‌اندیشی کرد.

وی اضافه کرد: هم چنین متناسب با نیاز شهرستان تکمیل مجموعه ورزشی دانش آموز و افتتاح استخر آن مورد توجه قرار گرفته و با جذب اعتبارات مورد نیاز این استخر به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس آموزش و پروش اندیمشک اظهار کرد: آموزش و پروش مهم‌ترین رکن و مسیر توسعه شهرستان و اعتلای فردی و اجتماعی بوده و همه برای گسترش محورهای آن باید با همدلی و وحدت وارد عمل شوند.