فریدون حسنوند در جشن بزرگ ازدواج:

دست از بازی سیاسی بردارید! نیروگاه سیکل ترکیبی در اندیمشک ساخته می شود

خورنا – فریدون حسنوند ظهر امروز در مراسم جشن ازدواج تالار فرهنگ اندیمشک اظهار داشت: ازدوااج یک سنت حسنه و مورد تاکید شرع و اهل بیت (ع) است و در آیات و روایات مختلفی به آن توجه شده است.

وی افزود: در صورت توجه مناسب به مقوله ازدواج زمینه توسعه فرهنگی و رفع نا به هنجاری های اجتماعی فراهم می شود و جوانان با تشکیل خانواده از فساد و جرم دوری خواهند کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما باید جوانان و شهروندان را به ازدواج و تشکل خانواده ترغیب کنیم و زمینه های آن را فراهم و نیازهای آن را در کم ترین زمان ممکن رفع کنیم.

وی گفت: یکی از این نیازها توجه به توسعه فرهنگ ازدواج آسان و دوری از تشریفات و تجملات است که در این زمینه بسیار موثر و تاثیر گذار است و همه ما باید برای رشد و توسعه آن وارد عمل شویم.

حسنوند بیان کرد: ازدواج آسان یکی از مهم ترین اهداف اهل بیت (ع) بوده و برای تبیین این سیره و روش همه ما در جامعه اسلامی احساس مسئولیت داریم و باید با دوری از تجملات این فرهنگ را ترویج کنیم.

وی افزود: یکی دیگر از این محورها اصلاح سیاست های تک فرزندی است که در گذشته و به غلط در جامعه ترویج شد و ما باید بدانیم این روش ترویج فرهنگ غربی بوده و ما باید از ان جلوگیری کنیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی دیگر از محورهای مهم در مسیر ترویج و توسعه فرهنگ ازدواج توجه به ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان است که زمنیه رشد این فرهنگ را بیش از گذشته فراهم می کند.

وی گفت: به همین جهت اجرای طرح های گسترده ای در مسیر عمران و آبادانی اندیمشک و گسترش فرصت های شغلی مورد توجه قرار گرفته که یکی از این طرح ها طرح نیروگاه یک هزار مگاواتی در اندیمشک است.

حسنوند عنوان کرد: با اجرای این طرح بیش از یک هزار فرصت شغلی ایجاد شده و فرصت رفع محرومیت اندیمشک در این زمینه با اعتباری بالغ بر ده هزار میلیارد ریال بهتر از گذشته فراهم می شود.

وی افزود: همه باید بدانیم که اندیمشک مستعد و تشنه توسعه است . پس دست از بازی سیاسی بردارید و بدانید اندیمشک به قوم و قبیله و جناح نیازی ندارد و همه با جذب سرمایه گذار و هموار کردن مسیر توسعه می توانیم به عمران و آبادانی شهرستان کمک کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • امیر امام راحل فرمودند انقلاب مال مستضعفین است الان متاسفانه سرمایه داران حق ما فقرا را غصب کردن