کشتی ایران تحت تاثیر جوانان ایذه ای قرار گرفت

سکوی دوم و سوم برای آنزان و سینا صنعت ایذه

خورنا – فیروز بیگلری / مرحله اول لیگ برتر کشتی فرنگی ایران با قهرمانی تیم بیمه رازی خرم آباد به پایان رسید.

IMG-20160831-WA0001

در این مسابقات که با حضور ۸ تیم در دو گروه ۴ تیمی در خرم آباد برگزار شد که تیم پرستاره و ملی پوش بیمه رازی خرم آباد موفق شد در دیدار فینال مرحله اول لیگ برتر کشتی ایران با نتیجه ۷ بر ۱ تیم کشتی آنزان ایذه را مغلوب کند و به مقام قهرمانی دست یابد و آنزان ایذه نیز سکوی دوم را ازآن خود کند .

در دیدار رده بندی تیم خوب کشتی سینا صنعت ایذه که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره از مسابقات بود موفق شد با نتیجه ۷ بر ۱ تیم کشتی فرنگی پیام نور خوزستان را شکست داد و بر سکوی سوم قرار گرفت .

در پایان مرحله اول لیگ برتر کشتی فرنگی ایران مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه در گفتگویی با بیگلری خبرنگار ما افزود : متاسفانه با حاشیه سازی که هواداران خرم آباد با یکی از کشتی گیر ما داشت وی را فراری دادند به همین دلیل ما در وزن ۸۵ نماینده ای نداشتیم و منجر به شکست ناعادلانه ما در مقابل تیم بیمه رازی خرم آباد شد .

گفتنی است، مهندس انوشیروان بهرامی شهردار ایذه از ابتدا مسابقات تا پایان رقابت ها در کنار دو نماینده ایذه سینا صنعت و آنزان بود .

در پایان این مسابقات هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه، مهندس ایمان داوودی نایب رییس شورا شهر، حاج کوروش سپهریان رییس اداره بیمه سلامت، مظفر عالی پور رییس اداره مخابرات ،جامعه ورزش ایذه طی پیام های جداگانه کسب عنوان های دوم و سوم لیگ برتر کشتی فرنگی ایران را به مدیران ،کادر فنی و کشتی گیران دو تیم آنزان و سینا صنعت ایذه تبریک گفتند .