مسؤولان بازارچه صنایع‌دستی در رامهرمز ایجاد کنند

فرشیدفرجی/خورنا-شبنم موحدی بانوی هنرمند معرق‌کار رامهرمزی ازمسؤولان ایجادبازارچه صنایع‌دستی در رامهرمزراخواستارشد.

به گزارش خورنا، شبنم موحدی  در گفت‌وگو با خبرنگاررامپرس در رامهرمز اظهار کرد: در حال حاضر حرفه معرق چوب را دنبال می‌کنم و مدت ۳ سال است که به‌طور جدی و با نگاه حرفه‌ای و تخصصی این رشته را دنبال می‌کنم.

وی ادامه داد: فروش این محصولات دست‌ساز هنوز در این شهر جایگاه اقتصادی خود را پیدا نکرده است و اقتصاد جامعه این قبیل محصولات را زیر چتر حمایتی خود هنوز نپذیرفته است.

بانوی هنرمند و معرق‌کار رامهرمزی تصریح کرد: به علت نبود جایگاهی برای عرضه این محصول، صنایع‌دستی بانوان در این شهر مهجور مانده است و نیازمند به ایجاد بازارچه صنایع‌دستی وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر در خانه صنایع‌دستی رامهرمز فعالیت می‌کنم و زیر چتر حمایتی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری این شهر هستم.

موحدی تأکید کرد: همه آحاد جامعه باید به این سطح از آگاهی برسند که هنر، غذای روح و آرامش‌دهنده روان انسان است و باعث تولید اندیشه سالم و پویا می‌شود.

این بانوی هنرمند رامهرمزی در پایان گفت: از مسؤولان انتظار داریم که از نزدیک جلوه‌های ارزشمند صنایع‌دستی به‌ویژه صنایع‌دستی بانوان این شهر را ببینند و ما را یاری دهند تا علاوه بر خوداشتغالی به اقتصاد خانواده هم بتوانیم کمک کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *