همزمان با هفته دولت؛ مراسم تقدیر از بازنشستگان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آبادان

خورنا –
همزمان با هفته دولت
مراسم تقدیر از بازنشستگان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آبادان
مدیریت جهاد کشاورزی آبادان با هدف ارج نهادن به جایگاه والای بازنشستگان در هفته دولت طی مراسمی از بازنشستگان یک سال اخیر این مدیریت تجلیل و تشکر کرد.
مدیر جهاد کشاورزی آبادان در این باره گفت: ما معتقد هستیم بازنشستگی آغازی از یک مرحله سازمانی فرد به حساب می آید و دوران بازنشستگی دوران فرزانگی و فرهیختگی نام دارد لذا به همین سبب هرساله مراسم تجلیل از بازنشستگان این مدیریت صورت گرفته و با برنامه ریزی در ادامه سعی میکنیم از تجارب ودانش مفید این عزیزان در جهت بهبود و بالندگی بهره مند شویم.
در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان و جمعی از مدیران ادرات تابعه صورت گرفت همچنین دکتر دغاغله با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر از خدمات صورت گرفته در بخش کشاورزی تشکر کرد و افزود: طبعا موفقیت هر دولتی در گرو حمایت ملت است لذا با وجود مشکلات اقتصادی که در سر راه این بخش وجود دارد و با گام نهادن در مسیر اقتصاد مقاومتی به دولت در برطرف کردن این موانع کمک کنیم و با عمل به دستورات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی تولید در این بخش را همزمان با کیفیت بالا ببریم.
مراسم ویژه تکریم بازنشستگان، همزمان با هفته دولت با ارائه گزارش عملکرد این مدیریت توسط ناجی شهیب زاده، در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آبادان انجام شد.