اهواز میزبان اولین رویداد فرآفرین در حوزه ICT شد

خورنا – یکبار دیگر استان خوزستان میزبان رویدادی ملی در حوزه ICT شد. فرآفرین رویداد ملی کارآفرینی است که توسط سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان (ستفا) سازمان جهاد دانشگاهی کشور طراحی‌شده است.

خوزستان میزبان نخستین رویداد ملی کارآفرینی فرآفرین در حوزه ICT شد.

یکبار دیگر استان خوزستان میزبان رویدادی ملی در حوزه ICT شد. فرآفرین رویداد ملی کارآفرینی است که توسط سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان (ستفا) سازمان جهاد دانشگاهی کشور طراحی‌شده است.

ستفا از سال ۷۹ در حوزه اشتغال و کارآفرینی فعال است. کتاب، محتوا، جشنواره، آموزش و پژوهش‌های بسیاری انجام داده است. با توجه به ورود ادبیات جدید کارآفرینی به کشور در طی چند سال اخیر شاهد برگزاری رویدادهای متعددی در ایران بودیم. جهاد دانشگاهی هم به‌حکم مأموریتی که در حوزه آموزش و ترویج تجاری‌سازی دارد، رویداد فرآفرین را طراحی کرده است.

مدیر عامل شرکت آموزش تخصصی دیسون برگزار کنندگان این رویداد بیان کرد : طبیعتاً چرخ را دوباره اختراع نکردیم. رویدادهای موجود بررسی شد. سپس با توجه به شرایط کشور عزیزمان سعی کردیم که نقاط ضعف رویدادها را تا حد امکان، هم ازنظر محتوا و هم ازنظر ساختاری بهبود بدهیم.

مسعود آرامی در ادامه گفت : این رویداد باتوجه به پتانسیل و استعداد موجود در استان خوزستان برای اولین بار در این استان ودر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT) اجرایی می شود و پس از آن در کل کشور ترویج خواهد یافت.

فرآفرین بر روی آموزش چه چیزی تمرکز دارد؟
جالب است بدانید آمارها نشان داده که ۸۰ درصد از کسب و کارها سال اول شکست می‌خورند. چون محصولی ساختند که مشتری ندارد.
در رویداد فرآفرین تمرکز بر یادگیری و اجرا است. یادگیری نحوه ورود به بازار. یادگیری نحوه شناخت مشتری. چگونه از او یاد بگیریم؟ او را درک کنیم؟ و به او بفروشیم؟ در این خصوص ابزارهای نوینی تحت عنوان مدیریت کارآفرینی ابداع‌شده است. یکی از معتبرترین آن‌ها متدولوژی کشف مشتری است. این متدولوژی توسط آقای استیو بلنک مطرح‌شده است. دارای ۴ مرحله کشف مشتری، اعتبارسنجی مشتری، خلق مشتری و ساخت شرکت است. در رویداد فرآفرین فراگیران با مرحله کشف مشتری آشنا و آن را تجربه می‌کنند.

برای شرکت در این رویداد به اینجا نام مراجعه کنید و زودتر از دیگران و با۴۰% تخفیف ویژه ثبت نام کافه وب اقدام فرمایید .
کد تخفیف : kafeweb.ir
وبسایت کافه وب حامی برگزاری این رویداد کارآفرینی در کشور می باشد