نصب تابلوی جهت نما و تابلوی سردرب در کتابخانه های عمومی‌ اندیمشک

خورنا – مسلم میرزاوند رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیمشک از تهیه و جانمایی تابلوهای راهنمای ۳ باب از کتابخانه‌های عمومی و تابلوهای سردرب یکی از کتابخانه‌های عمومی در شهرستان اندیمشک خبرداد.

کتابخانه اندیمشک

میرزاوند اظهار داشت: این تابلوها با هدف شناسایی و تبلیغ موقعیت جغرافیایی کتابخانه‌های عمومی و آگاهی بخشی بهتر به عموم مردم برای دسترسی آسان‌تر به کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرستان اندیمشک صورت پذیرفته است.

وی گفت: این طرح شامل نصب تابلوهای راهنما در کتابخانه‌های عمومی معرفت کوی لور، شهید مرادی مطلق حسینیه و شهدای شهر آزادی و نصب تابلو سردرب کتابخانه‌های عمومی شهدای شهر آزادی و شهید مرادی مطلق شهر حسینیه است که از محل اعتبارات شهرستان به مبلغ ۸۰۰۰۰۰۰ ریال توسط اداره کتابخانه های عمومی انجام گرفته است.

به گزارش خورنا تعداد ۱۲ تابلو جهت ‌نما در سال ۹۴ نیز توسط سد و نیروگاه کرخه برای ۴ باب از کتابخانه‌های عمومی سطح شهرستان تهیه گردیده است.

میرزاوند در پایان گفت: هر کتابخانه طبق سامانه سپهر باید ۳ عدد تابلو راهنمای جهت نما داشته و هر یک از تابلوها برای شهرستان نیز حائز ۲ امتیاز در سامانه تخصصی کتابخانه های عمومی کشور می‌باشد.

میرزاوند افزود: از دیگر طرح‌های صورت گرفته جهت افزایش ضریب امنیت، دوربین مدار بسته در کتابخانه‌ی عمومی شهدای اندیمشک به عنوان قدیمی ترین کتابخانه عمومی شهرستان اندیمشک است که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال از محل اعتبارات تملک و دارایی سال ۹۴ نصب گردیده است.