نشست فرماندارهفتکل با خبرنگاران بمناست هفته دولت

قادرسبحانی|خورنا -مهندس بیرانوند فرماندار هفتکل در هفته دولت با خبرنگاران شهرستان دیدار و ضمن اعلام برنامه های هفته دولت شهرستان به سوالات آنها پاسخ گفت.
در این نشست مهندس بیرانوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدان رجایی و باهنر و تبریک آغاز هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است که کارگزاران و مدیران دستگاههای اجرایی رفتار و عملکرد خود را با شخصیت و سیره و روش شهیدان رجایی و باهنر تراز نمایند چرا که این شهیدان بزرگوار الگوی مدیریت اسلامی و شاخص بوده و اگر میخواهیم در مسیر انقلاب حرکت نمائیم باید از این الگوها تأسی بگیریم.
فرماندار هفتکل همچنین هفته دولت را فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد دولت به مردم دانسته و افزود: داشتن اطلاعات شفاف و واقعی از عملکرد دولتمردان حق مردم است.
مهندس بیرانوند در ادامه از افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه عمرانی ،اقتصادی شهرستان اعم از کمیته امداد، چمن مصنوعی اداره آموزش وپرورش ومدرسه ابتدایی ام الصفایه وبرنامه فرهنگی در هفته دولت خبر داد.
، در ادامه فرماندار هفتکل به سوالات خبرنگاران در خصوص موضوع برجام، حوزه سلامت، آب شرب روستاها مطرح نمودند.
در خصوص موضوع برجام فرماندار هفتکل برجام را اتفاق بزرگی در تاریخ کشور دانسته و افزود: برجام توافقی دوطرفه بوده و اگر میخواهیم نتیجه برجام را ببینیم باید توجه کنیم که در سطح جهانی چه کسانی از موضوع برجام ناراحت هستند و ناراحتی اسرائیل ،عربستان و حزب جمهوری خواه آمریکا از نتایج برجام نشان دهنده سود ایران در این موضوع است.
وی همچنین در ادامه به برخی از آثار برجام برداشتن تحریم ها که توسط عده ای کاغذ پاره تلقی میشد چرا این کاغذ ها را که برمردم فشار می آورد را پاره نکردن همچنین برداشتن سایه جنگ از سر کشور و در حوزه های کشتیرانی ،صنعت هواپیمایی ،نفتکشها و … اشاره نمود.
در حوزه سلامت فرماندار هفتکل از تجهیز و ارتقاء درمان بستر و استقرار پزشکان متخصص بصورت دائم خبر داد.
از پرسش دیگر خبرنگاران درخصوص گاز رسانی به بخش رغیوه که درجواب مهندس بیرانوند قطعا تاپایان سال شاهد شعله ور شدن بخش رغیوه خواهیم بود و همچنین در بحث بهسازی روستاها بیرانوند اعلام کرد که از میراث های بجا مانده دولت قبل راه کردن پروژها که توانستم در امر بهسازی این پروزه های نیمه کاره را به بهره برداری برسانیم و از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه تامین آب شرب روستایی بود که مهندس بیرانوند به بیان آنها پرداخت.
.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *