سه خبر از فرماندار شادگان

خورنا -هم زمان با آغاز هفته دولت مهندس فرج اللهی فرماندار شادگان به همراه جمعی از مدیران شهرستان از پروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور این شهرستان بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت پروژه ها و موانع ومشکلات موجود قرار گرفتند.

هم چنین بهروز فرج اللهی فرماندار شهرستان شادگان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری :

این دو عنصر خدمتگزار ( شهیدان رجایى و باهنر ) باید همیشه به عنوان عناصر فراموش نشدنى در تاریخ دولت خدمتگزار جمهورى اسلامى و انقلاب اسلامى در خاطره‏ها زنده بمانند.

هفته دولت نماد وحدت مردم و دولت، یادگار ارزشمند تلاش فرزندان گرانقدر انقلاب و یادآور روزهای پرشور خدمتگزاری نیروهای مخلص و متعهد، شهیدان رجایی و باهنر است که شایسته سپاس وقدردانی است و این وحدت و تلاش ، تحکیم ، سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت .

اکنون در طلیعه ی چهارمین سال خدمتگزاری دولت تدبیر و امید، علی رغم تمامی مشکلات و محدودیت ها در حوزه های مختلف با حمایت پشتیبانی ملت بزرگ ایران اسلامی ، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و با استفاده از راهکارهای مدبرانه دولتمردان ، دولت تدبیر و امید توانسته است در ابعاد سیاسی ، اقتصادی ، تولیدی ،صنعتی ، درمانی ، بهداشتی ، فرهنگی ،آموزشی و… گام ها مهم و تاثیر گذاری بردارد ، گام هایی که در راستای توسعه و شکوفایی کار و تولید داخلی و در نتیجه به ثمر نشستن اقتصاد مقاومتی در میهن عزیزمان شود.

اینجانب ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند به تمامی کارکنان عزیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام شهید باهنر و رجایی ، هفته دولت را به همه دولتمردان خدوم و مجموعه اداری و اجرایی شهرستان شادگان تبریک گفته و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت خامنه ای (مد ظله العالی) ، و ادامه راه شهیدان دفاع مقدس و تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

به گزارش خورنا بیش از این نیز فرماندار شهرستان شادگان با خانواده های معظم شهیدان نعمت اله موسوی و محمد فرحانی به مناسبت هفته دولت با این خانواده دیدار کرد.

هم زمان با هفته دولت و بمنظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تکریم خانواده های آنان با حضور مهندس فرج اللهی فرماندار شادگان ، تعدادی از مسئولین ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان از خانواده های شهید نعمت اله موسوی و محمد فرحانی تجلیل و با خانواده های معظم این شهیدان دیدار کردند.

بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی به برکت خون شهداست.

فرج اللهی در ادامه شهدا ، جانبازان و آزادگان را مایه ی برکت و افتخار کشور توصیف کرد و گفت : وظیفه همه مسئولین خدمات رسانی به بازماندگان و تکریم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان می باشد.

گفتنی است ، در این بازدید ضمن بررسی مشکلات خانواده های معظم شهدا و قرائت فاتحه در بخش پایانی با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود از این خانواده ها تجلیل بعمل آمد.