کوی امیر اندیمشک متحول می شود

خورنا – فریدون حسنوند گفت: کار احداث مسجد ، جدول بندی,اسفالت, فضای سبز مدرسه و مرکز بهداشت کوی امیر را من به عنوان نماینده پیگیری و بودجه آن را تأمین می نمایم و در آینده نزدیک کار احداث آنها شروع خواهد شد.

به گزارش داریا نیوز ، فریدون حسنوند نماینده پر تلاش مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۲ مردادماه به همراه فرماندار، شهردار و تنی چند از مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان با حضور در منطقه کوی امیر به بررسی مسائل و مشکلات پیرامون این منطقه پرداختند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بخشی از حضور میدانی خود در جمع مسئولین و اهالی این منطقه اظهار داشت:منطقه کوی امیر براساس توافقات مسئولین ملی ، استانی و شهرستانی احداث گردیده است. اختلافاتی بین برخی دستگاه ها ، پیمانکار و مردم وجود دارد که این اختلافات به جای خودش باید حل و فصل شوند و هر کسی می تواند از طریق دستگاه قضایی پیگیر آن باشد ؛ ولی ما، به عنوان مسئول، موظف هستیم به این مردم خدمات بدهیم. نمی شود که خدمات رسانی به مردم را به خاطر اختلافات موجود قطع نماییم.

وی ادامه داد: کوی امیر ورودی و خروجی شهرستان از طرف اهواز ، ایلام ، تهران و دزفول است . هیچ جای اندیمشک مثل اینجا نقطه ثقل و پیشانی شهرستان نمی باشد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که چنانچه به هر طرف منطقه که نگاه کنیم چهره نامناسبی دارد افزود: به هر طرف منطقه که نگاه کنیم چهره نامناسبی دارد.
یکی از کارهایی که می بایست در اینجا انجام گیرد ابتدا ساماندهی دستگاه هاست. از سمت بیمارستان امام علی (ع) تمام مسیرهای حاشیه را تا میدان بسیج و بعد از آن را اداره راه و شهرسازی ساماندهی کند. این ساماندهی شامل جدول، آب ، برق، آسفالت و فضای سبز و ایجاد باند کند رو می باشد.

وی ادامه داد: همچنین کار احداث مسجد ، جدول بندی,اسفالت, فضای سبز مدرسه و مرکز بهداشت کوی امیر را من به عنوان نماینده پیگیری و بودجه آن را تأمین می نمایم و در آینده نزدیک کار احداث آنها شروع خواهد شد.