سردار گرجی‌زاده: در سوریه ‌حضوری پیشگیرانه برای دفاع از کشور داریم /‌ مدافعان حرم با عشق به اهل بیت (ع) در این نبرد حضور پیدا کرده‌اند‌

خورنا – فرمانده سپاه حفاظت انصار‌المهدی(عج) با بیان اینکه مدافعان حرم با عشق به اهل بیت (ع) در این نبرد حضور پیدا کرده‌اند، گفت: در سوریه ‌حضوری پیشگیرانه برای دفاع از کشور داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، سردار علی‌اصغر گرجی‌زاده ‌چهارشنبه شب در مراسم یادواره شهید دانشجوی مدافع حرم احمد الیاسی حاجیوند و شهدای مدافع حرم استان خوزستان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) اندیمشک اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین محورهای برگزاری یادواره شهدا انتقال پیام و تبیین سیره عملی و اعتقادی آنان است.

وی افزود: این راه و منطق، بالاتر از هر ایده و روشی بوده چرا که میراث شهدا همان ایستادگی و شهادت و شهامت است و با برگزاری این یادواره‌ها به اقشار مختلف اجتماعی به ویژه نسل جوان، بیش از گذشته معرفی می‌شود.

فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی ‌(عج) عنوان کرد: در سال‌های اخیر و پس از حمله داعش و تروریست‌ها به کشورهای اسلامی با رهبری آمریکا و اسرائیل و متحدان آنان، باز هم عاشقان اهل بیت (ع) حماسه‌ای دیگر برای انقلاب و کشور به وجود آورده‌اند.

وی گفت: شهدای مدافع حرم با حضور منحصر به فرد خود در صحنه نبرد بار دیگر عطر و بوی شهادت را در ایران اسلامی زنده کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه کردند.

گرجی‌زاده بیان کرد: برخی می‌گویند، ایران اسلامی برای طرفداری از بشار اسد در برابر داعش ایستاده ولی این فکر و ایده صحیح نیست ایران اسلامی برای دفاع از ارزش‌های اعتقادی و جغرافیایی خود به مقابله با گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه می‌پردازد.

وی افزود: مدافعان حرم اهل بیت(ع) با حضور در جبهه‌های نبرد از کشور دفاع می‌کنند ولی برخی با ایده و روش ملی‌گرایی سعی بر طرح مباحث خلاف واقع را دارند که این منطق پذیرفته نیست چرا که، این رزمندگان و شهدا به راستی مشغول به دفاع از کشور هستند و ایران اسلامی با حضور پیشگیرانه در صحنه نبرد به دفاع از کشور می‌پردازد.

فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی‌ (عج) اظهار کرد: برخی از حوادث نبرد مدافعان حرم(ع) با گروه‌های تکفیری و تروریستی، تکرار‌کننده تاریخ است به طور مثال حوادث نبل و الزهرا، عاشورایی دیگر را برای تاریخ تکرار کرده ‌و داعشیان بدون اینکه بویی از انسانیت برده باشند با خوی حیوانی خود به قتل عام مردم و زنان و جنایت‌های مختلف می‌پردازند.

وی گفت: امروز‌ بیش از ۱۵ کشور ‌۲۰ میلیارد دلار خرج کردند تا اوضاع منطقه را به آن چه که شاهدش هستیم تبدیل کنند اما، مناطق خود را یکی یکی از دست می‌دهند و این حاصل شجاعت و شهامت مدافعان حرم است.

گرجی‌زاده عنوان کرد: برخی ادعایی دریافت پول در برابر حضور در جبهه‌های نبرد علیه گروه‌های تکفیری و تروریستی را بیان می‌کنند که این منطق صحیحی نیست و می‌توانید در یک بررسی ساده به غلط بودن این ادعا دست پیدا کنید چرا که، مدافعان حرم با عشق به اهل بیت (ع) در این نبرد حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: برخلاف ادعایی که می‌گوید، اهل سنت مخالف نبرد و حفاظت از حرم اهل بیت(ع) است باید گفت اهل سنت ایران محب اهل بیت (ع) و پشتیبان انقلاب و اسلامی بوده و هیچ‌گاه برای مقابله با ترور و خشونت کوتاهی نکرده و همراه مدافعان و رزمندگان اسلام است.

فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی ‌(عج) مطرح کرد: داعش مربوط به هیچ مذهب و مکتبی نیست و با خوی درنده خود انسانیت را هدف قرار داده ‌و هدف آنان ضربه به اسلام ناب محمدی می‌باشد اما با وجود تمام هزینه‌ها و حمایت‌ها، پرچم اسلام همواره برافراشته باقی مانده است.

وی گفت: به برکت شهدای مدافع حرم تشکیلاتی مانند بسیج آن هم از اهل سنت در کشور سوریه تشکیل شده ‌و همین مقوله باعث شگفتی جهان و شکست‌های متعدد دشمنان در این عرصه شده و دفاع مقدس و راه امام راحل در این مسیر ادامه یافته است.

گرجی‌زاده بیان کرد: تلاش و رشادت فرزندان خوزستان و شهرستان یک هزار شهید اندیمشک در سوریه افتخار مردم این استان و شهرستان است و این استقامت و شهادت‌طلبی دنباله همان رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی مردم این خطه در دوران دفاع مقدس بوده و بیش از گذشته با افتخار و اقتدار ادامه دارد.