شایسته سالاری و پاسخگویی مهم‌ترین رکن سیاست مسئولان دولتی باشد

خورنا – امام جمعه اندیمشک گفت: مسئولان دولتی، شایسته سالاری و پاسخگویی را به‌عنوان مهم‌ترین رکن و محور ارائه و اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های خود برای تأمین رضایت عمومی و توسعه جامعه مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین نعمت‌الله خدامی ظهر امروز در نشست شورای اداری اندیمشک اظهار داشت: هفته دولت، فرصت بیان خدمات نظام و دولت اسلامی به مردم مطابق با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تأمین رضایت مندی عمومی است.

وی افزود: به همین جهت، دشمن تلاش و برنامه‌های مختلفی برای کم رنگ نشان دادن خدمات نظام اسلامی به مردم را طراحی و به اجرا رسانده که در این محور باید رسانه‌ها وارد عمل شده و واقعیت‌ها را برای مردم شرح و بیان کنند.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: دولت از هفته دولت، برای معرفی دست آوردهای خود و افزایش روحیه امید و نشاط در جامعه استفاده و با تکیه با هم دلی و هم زبانی کاستی‌ها را رفع و توسعه شهرستان و کشور را بیش از گذشته فراهم کند.

وی گفت: خدمت رسانی و خدمت کردن، بزرگ‌ترین پیام و منش امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و هست و مهم‌ترین محورهای آن ساده زیستی و دوری از تجمل و جلوگیری از اسراف و اتلاف منابع و نیز فرصت‌ها است.

حجت الاسلام و المسلمین خدامی بیان کرد: ما باید براساس هویت اسلامی و انقلابی خود و در پرتو رهنمودهای مقام رهبری در باب اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تقویت توان داخلی به دنبال توسعه کشور باشیم و امنیت فکری و معنوی جامعه را تقویت کنیم و راه تحقق نقشه‌های دشمن را ببندیم.

وی افزود: مسئولان دولتی، شایسته سالاری و پاسخ گویی را به عنوان مهم‌ترین رکن و محور ارائه و اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های خود برای تأمین رضایت عمومی و توسعه جامعه مورد توجه قرار دهند و با جدیت و اتکا به نخبگان، موجباب استقلال فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور را فراهم کنند.

امام جمعه اندیمشک اظهار کرد: توجه به ورزش و توسعه نقش بانوان در جامعه نیز اولویت خدمات اجتماعی تعیین شود تا بیش از گذشته شاهد رونق ارزش‌های اسلامی و اعتقادی در جامعه باشیم.

وی گفت: با تکیه بر این دو اصل و رویکرد مهم‌ترین نیازهای فردی و اجتماعی کشور پاسخ داده شده و مطابق منطق ولایی و ارزش ما زمینه عمران و آبادانی کشور فراهم و جامعه در برابر آفت و نا بهنجاری بیمه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین خدامی عنوان کرد: بستر و ظرفیت کشاورزی، ریل و جاده موجود در شهرستان و کانون‌های فرهنگی و مذهبی دیگر نیازها و محورهایی است که باید برای توسعه آن تلاش و موجبات رفع محرومیت آنان را بیش از گذشته فراهم کرد.

وی افزود: ما باید نسبت به تحقق و معرفی ظرفیت فرهنگ و ارزشی شهرستان در حوزه دفاع مقدس و برگزاری مراسم‌های معنوی و اعتقادی در شهرستان نیز متعهد و دلسوز باشیم چرا که تنها در این صورت شاهد رونق بستر اعتقادی و فرهنگی شهرستان در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: ما باید با توسعه اشتغال و توجه به فرهنگ و بهره‌برداری از ظرفیت‌ها هجمه فرهنگی دشمن را پاسخ داده و موجبات نفوذ و طراحی برنامه‌های دشمن را خنثی و رضایت عمومی و توسعه شهرستان را با تکیه بر همین باور و منطق را فراهم کنیم.