راهیابی باشگاه والیبال پیروزی رامهرمز به مسابقات کشور

فرشیدفرجی/خورنا-باشگاه والیبال پیروزی رامهرمز ضمن قرار گرفتن در بین ۴ باشگاه برتر جشنواره مینی والیبال باشگاههای خوزستان به مسابقات قهرمانی کشور راه یافت.

به گزارش خورنا باشگاه والیبال پیروزی رامهرمز ضمن قرار گرفتن در بین ۴ باشگاه برتر جشنواره مینی والیبال باشگاههای خوزستان که در رده سنی نونهالان به میزبانی شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد، جواز حضور در مسابقات کشوری را نیز کسب کرد.
عبدالزهرا سیلاوی زاده ارزیاب کمیته استعدادیابی فدراسیون در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار کرد : هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی استعداهای برتر رشته والیبال در رده نونهال و اعزام تیم های برتر این مسابقات به عنوان نماینده استان به مسابقات کشوری است.
سیلاوی زاده افزود : در پی شرایط اعلام شده فدراسیون والیبال روز پنچشنبه از ساعت ۹:۰۰  به میزبانی شرکت ملی حفاری در سالن ورزشی این شرکت واقع در شهرک نفت با شرایط بسیار مطلوب از لحاظ امکانات مناسب و پذیرایی از کلیه تیم ها و عوامل برگزاری با قضاوت خوب داوران استان پس از انجام ۳۰ مسابقه ۴ تیم برتر مسابقات ( هیأت شوش ، مهر دزفول ، انشان پارس ایذه و پیروزی رامهرمز ) مشخص شدند .

وی در پایان گفت :  با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی کشور در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری برگزاری می شود و این استان سهمیه اعزام ۴ تیم را دارد ، پیشنهاد می شود برای حضوری موفق و قدرتمند در مسابقات کشوری طی جلسه ای با حضور نمایندگان تیم های فوق الذکر در خصوص چگونگی اعزام ۴ تیم به مسابقات قهرمانی کشور اقدام شود.

اعضای تیم باشگاه پیروزی رامهرمز به شرح ذیل است.

بازیکنان : مسعود ریحانی ، سپهر رامهرمزی ، حامد ممبینی ، حمیدرضا عیوضی ، آرمین کشاورز

مربی: عبدالحمید آقامیرزاده

مدیر فنی: علیرضا بهوندی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *