پیام تبریک مشترک شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) و اعضای محترم به مناسبت هفته دولت

باقر گل فر-خورنا:هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت است. این وحدت، نمادی از غیرت و مایه اقتدار ایران اسلامی می باشد و بدون تردید تلاش برای تحقق آرمان های نظام مقدس جز به پشتوانه این تعامل و همفکری دو سویه . . .

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت است. این وحدت، نمادی از غیرت و مایه اقتدار ایران اسلامی می باشد و بدون تردید تلاش برای تحقق آرمان های نظام مقدس جز به پشتوانه این تعامل و همفکری دو سویه امکان پذیر نیست. خدمتگزاری به مردم در مقابل مسئولیتی که ایجاد می شود و انعکاس چگونگی پرداختن به این مسئولیت و ارائه گزارش عملکرد از جمله تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دولت تدبیر و امید می باشد که ارزش و اهمت این اصل را بیش از پیش عیان می سازد.

لذا بر خود فرض می دانیم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر فرا رسیدن هفته دولت را به همه مردم ایران اسلامی به خصوص دولتمردان عزیز تبریک عرض نموده، فرصت را غنیمت شمرده و روز چهارم شهریور ماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نامگذاری شده را به همه کارمندان زحمت کش به ویژه همکاران پرتلاش خود در شهرداری بندر امام خمینی(ره) تبریک عرض می نماییم و برای همگان از ایزد تبارک و تعالی سلامتی و توفیق عبادت و خدمتگزاری خلق را مسئلت می داریم.ImageHandler.ashx1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *