فرماندار شادگان: اجرای عملیات حفاری و بازسازی ۳۵۰۰ متر شبکه فاضلاب در این شهرستان

باقر گل فر-خورنا:فرماندار شادگان در جلسه  کمسیون حفاری این شهرستان از اجرای عملیات حفاری و بازسازی  ۳۵۰۰ متر شبکه  فاضلاب در این شهرستان  خبر داد و گفت : با توجه به ضرورت انجام لوله‌گذاری فاضلاب  ودر جهت ارتقای سطح بهداشت عمومی  عملیات حفاری  در  هفت منطقه شادگان آغاز شده است.
جلسه کمیسیون حفاری شهرستان به ریاست مهندس فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور کلیه اعضاء  بمنظور بررسی آخرین وضعیت حفاریها در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این جلسه  از اجرای عملیات حفاری و بازسازی  ۳۵۰۰ متر شبکه  فاضلاب در این شهرستان گفت : با توجه به ضرورت انجام لوله‌گذاری فاضلاب و در جهت ارتقای سطح بهداشت عمومی  عملیات حفاری  در هفت منطقه شادگان که وضعیت شبکه فاضلاب انها بحرانی است آغاز شده است.
فرماندار شادگان  همچنین در ادامه جلسه بر ضرورت هماهنگی دستگاههای حفار و دیگر دستگاههای اجرایی با کمیسیون قبل از انجام هرگونه حفاری در سطح شهرستان و تسریع در بازسازی و آسفالت مناطق حفاری شده توسط دستگاههای حفار تاکید کردو گفت: بمنظور تسریع در اجرای عملیات اصلاح وترمیم شبکه های فاضلاب وپمپاژهای نقاط مختلف قبل از شروع فصل بارندگی کلیه دستگاه ها مکلفند در اسرع وقت جهت حل مشکل فاضلاب  که یکی از مشکلات اساسی شهرستان است تلاش مضاعف وهمکاری جدی داشته باشند.
فرج اللهی فرماندار شادگان با تاکید بر رعایت اصول فنی  حفاری پیشگیری از وقوع حادثه در هنگام حفاری توسط دستگاههای حفار ، گفت : دستگاه مجری طرح وظیفه دارد  از دیگر ادارات و  دستگاهها که در مسیر پروژه خطوطی داشته باشند استعلام نماید و نسخه ای از نقشه های اجرایی مربوط به تاسیسات و خطوط انتقال آب ، گاز، فیبر نوری و…  باید در اختیار دستگاههای حفار قرار گیرد.
فرماندار شادگان خاطر نشان کرد : اداره آبفای شادگان نسبت به اتخاذ تمام تدابیر و تمهیدات لازم از قبیل نصب علائم هشدار دهنده  ، قوانین راهنمائی و رانندگی در حین عملیات حفاری و  رعایت موارد ایمنی اقدام نماید.
فرج اللهی در پایان گفت : اعتبارات پروژه عملیات حفاری و بازسازی  ۳۵۰۰ متر شبکه  فاضلاب شهرستان شادگان  بالغ بر ۴میلیارد تومان است که از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *