مهدی کیانی نابغه ای در حال ظهور / فوتبال ایران تحت تاثیر مسی فوتبال ایران

خورنا- فیروز بیگلری /سال ها طول می کشد که بازیکنی در فوتبال از همان کودکی تبدیل به ستاره شدن شود .

مهدی کیانی ده کیان زاده شهر فوتبالی ها ( ایذه ) کسی که در سن خیلی کم یعنی در سن ۵ سالگی فوتبال خوزستان را محو هنرنمایی خود کرد و مربیان پایه فوتبال خوزستان از جمله عباس صفایی از مربیان با دانش فوتبال خوزستان به نیکی از وی به خوبی یاد کند و بارها اعلام داشت خیلی زود این بازیکن نابغه فوتبال ایران خواهد شد.

IMG-20160822-WA0003

مهدی کیانی معرف به مسی فوتبال ایران،شیوه بازی کردنش کاریزمای ستاره شدن و از همه مهمتر قدرت دریبلینگ بسیار بالا ، قدرت بازیسازی و فرارهای انفجاری تمام فاکتورهای هستند که این بازیکن را تبدیل به ستاره و نابغه فوتبال ایران و یا آسیا کند.

قدرت بازیخوانی و تکنیک نابی که دارد در تیم خود در لحاظات سخت و پیچیده به کار می آید و به راحتی قفل بازی را به راحتی به نفع تیم خود باز کند .

بازیسازی مهدی کیانی ده کیان او را به کاملترین بازیساز فوتبال تبدیل می کند این برتری نه فقط در فیزیک بدنی اش بلکه تکنیک و دید عالی او هنگام حمله خلاصه می شود و گاها تعین کننده ترین فاکتور او در در بازیسازی کارهای خلاقانه ای است که در لحظات دشوار گره خوردن بازی و قفل شدن ناگهان کاری می کند که تیم حریف در < < آچمز>> کامل قرار می گیرد .

IMG-20160822-WA0002

مهدی کیانی بعد از اینکه تلاشش برای حضور در فوتبال خوزستان نتیجه بخش نبود تصمیم گرفت در دیار شعر و ادب (شیراز ) فوتبال خود را دنبال کند .

در بدو ورودش به تمرین تیم برق شیراز در ثانیه های ابتدایی که پا به توپ شد در تصمیمی که انتظارش هم می رفت امید رضا روانخواه پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران و مدیر آکادمی برق شیراز بازی را قطع کرد و مهدی کیانی را مورد تشویق قرار داد و اظهار کرد : این بازیکن جزء نوابغ فوتبال ایران خواهد شد .

( پایان قسمت اول )

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *