به مناسبت هفته دولت در خوزستان

نمایش های خیابانی “عصر جدید”، “بعد از ما”، “میراث ماندگار” و “تکاپو” اجرا می شوند

خورنا – مدیر بخش نمایش های خیابانی نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت گفت: نمایش های خیابانی “عصر جدید”، “بعد از ما”، “میراث ماندگار” و “تکاپو” در نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت در محوطه نمایشگاه اجرا خواهند شد.

namayesh

رضا کیانی در گفت و گو با کمیته اطلاع رسانی هفته دولت اظهار کرد: ایجاد بخش نمایشهای خیابانی به عنوان یکی ازبرنامه های هنری نمایشگاه هفته دولت در راستای تقویت ارتباط و اعتماد میان مردم و شعارهای دولت با استعانت از زبان خلاق هنر نمایش است.

وی گفت: هنگام تماشای نمایش های صحنه ای، “مخاطب”، سالن و نمایش مورد نظر خود را انتخاب می کند اما در نمایش خیابانی ومیدانی “هنرمند” به سمت مخاطب میرود و با او ارتباط برقرار می کند.

کیانی ادامه داد: در اجرای نمایش خیابانی حتی مخاطبان نمایش نیز ممکن است به مشارکت نمایش فراخوانده شوند و بگونه ای خلاقانه و غیرمستقیم از درد و دغدغه مردم آگاهی حاصل می شود

مدیر بخش نمایش های خیابانی نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت افزود: برخی از موضوعات مهم استان که پیگیری و انجام آنها در زمره شرح وظایف ادارات و سازمانهای دولتی است و همچنین توقعاتی که دستگاههای دولتی از مردم دارند دستمایه تولید آثار نمایشهای خیابانی قرار گرفته است.

کیانی این نمایشها را شامل “عصر جدید” در نخستین روز افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت با موضوع حفظ محیط زیست و امنیت در رانندگی، نمایش روز دوم با عنوان “بعد از ما” با موضوع مصرف بهینه آب و برق دانست.

وی عنوان کرد: در روز سوم نمایش “میراث ماندگار” با موضوع میراث فرهنگی و نفت و در روز چهارم نیز نمایش “تکاپو” با موضوع آموزش و پرورش و کار آفرینی به اجرا در می آیند.

مدیر بخش نمایش های خیابانی نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت اظهار کرد: البته نمایش “عصر جدید” در روز یکشنبه، هفتم شهریور راس ساعت ۹ صبح در محوطه تالار مهتاب، پیش از اجرای همایش محیط زیست مجددا اجرا خواهد شد.