ارمغان شهرداری دزفول به شهروندان به مناسبت هفته دولت

خورنا -بمناسبت فرا رسیدن هفته دولت، چندین پروژه عمرانی- خدماتی و رفاهی شهرداری دزفول افتتاح و مورد بهره برداری قرار میگیرد.

شهردار دزفول با اعلام این خبر گفت: تعداد ۱۷ پروژه در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد که از اهم این پروژه ها می توان به بازسازی میدان شیخ انصاری، پل عابر پیاده افشار، پل عابر پیاده میدان مقاومت، پل عابر پیاده جانبازان، ساختمان آتشنشانی کوی آزادگان، پارک کوره میلیونی، نمازخانه و سرویس بهداشتی پارک بانوان و پارک محله ایی ۱۲ فروردین اشاره کرد.

مهندس کرمی نژاد افزود: با توجه به اینکه آسفالت خیابانها و معابر شهری یکی از مطالبات مهم شهروندان عزیز است، طی سال گذشته تاکنون سطح تعداد زیادی از خیابانهای اصلی و فرعی شهر با مبلغی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال زیرسازی و آسفالت شده است و انشالله این روند همچنان ادامه خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: بمنظور رفع مشکل آبگرفتگی خیابان فردوسی حد فاصل خیابان فتح المبین تا خیابان طالقانی، کانال جدید دفع آبهای سطحی در این منطقه توسط شهرداری دزفول با مبلغی بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال احداث و در هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شهرداری دزفول با اشاره به خسارات ناشی از سیل فروردین امسال به پارکهای ساحلی و سایر تأسیسات شهرداری دزفول تصریح کرد: با توجه به حجم بالای خسارات وارده به محض فروکش کردن سیل، کار پاکسازی و بازسازی پارک های ساحلی دز که برخی از آنها بصورت صد در صد تخریب شده بودند آغاز شد و خوشبختانه با تلاش جمعی همه همکارانم در مناطق سه گانه و سازمان های تابعه به سرعت انجام شد که تاکنون مبلغی بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در این خصوص هزینه شده است.

مهندس کرمی نژاد، احداث خیابان شریعتی حد فاصل خیابان عقیق تا کمربندب شرق، پیاده روسازی خیابان شریعتی حد فاصل خیابان ۴۵ متری تا خیابان بوعلی، ‌احداث فاز دوم ساختمان اداری شهرداری منطقه ۲ به متراژ ۲۵۰ متر مربع، تکمیل لوله گذاری و تعریض ضلع شمالی بلوار ۶۰ متری سیدالشهدا از خیابان آفرینش تا میدان مادر و مرمت و بهسازی پل شناور را از دیگر پروژه های شهرداری دزفول اعلام کرد.

شهردار دزفول بودجه پروژه های شهرداری را که در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند را ۳۳۷ میلیارد ریال اعلام کرد.