دبیر ستاد هفته دولت برنامه های این هفته را تشریح کرد

خورنا – دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت برنامه های این هفته را در بخش خبری ٢٣ سیمای خوزستان تشریح کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی هفته دولت هومن خورشید در این بخش خبری ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است که گزارش هایی که دست اندرکاران دولت در استان خوزستان و کشور داشتند بیان شود.
وی گفت: این اقدامات در حوزه های بهداشت، راهها و ایمنی جاده ها، محیط زیست و غیره است.
خورشید افزود: بهره برداری از پروژه های عمرانی با حضور استاندار و مسئولان استانی را نیز در هفته دولت خواهیم داشت.
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت با اشاره به اینکه شهید حامد جرفی، بخشدار هویزه، شهید شاخص استان خوزستان در دولت است، ادامه داد: برنامه های ویژه گرامیداشت این شهید دولت نیز در استان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: دو تن از اعضای هیات دولت در هفته دولت در خوزستان حضور خواهند داشت که در جلسات شورای اداری، نشست با بخش خصوصی و بازرگانی و بازدید از مناطق محروم استان را در برنامه خود دارند.
خورشید افزود: همچنین معاون حقوقی رییس جمهور  سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته خواهد بود و سایر مسئولان استانی در نماز جمعه این هفته حضور خواهند داشت.
وی غبارروبی از گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل (ره) را از دیگر برنامه های این هفته در روز پنجشنبه، چهارم شهریور عنوان کرد.
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت تصریح کرد: امسال غیر از برنامه های روتین هفته دولت، همایش چهار روزه خوزستان و دولت یازدهم با چهار محور دستاوردهای دولت در حوزه محیط زیست، دستاوردهای دولت در حوزه طرح تحول نظام سلامت، دستاوردهای دولت در طرح ۵۵٠ هزار هکتاری و دستاوردهای دولت در تفاهم نامه برجام برگزار خواهد شد.
وی گفت: آخرین روز این همایش با حضور وزیر نفت خواهد بود.
خورشید ادامه داد: همچنین نمایشگاه باشکوه و با رعایت صرفه جویی در هزینه ها در نمایشگاه بین المللی خو ستان برگزار می شود که حضور سازمان های مردم نهاد، انجمن ها و گروه های نمایشی را در این نمایشگاه شاهد خواهیم بود.