جلسه برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان هفتکل برگزار شد

قادرسبحانی|خورنا-صبح امروز با حضور حسینی نژاد معاون فرماندار ، امام جمعه ، بخشدار رغیوه و اعضای شورای اداری برگزار شد.
معاون فرماندار در این جلسه با تبریک فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت به دستور جلسه پرداخت و اظهار داشت : هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه انعکاس یابد ، از این رو می طلبد برنامه ریزی دقیقی نسبت به این مسئله داشته باشیم تا خروجی مناسبی حاصل شود.
وی افزود: برنامه های مختلفی برای گرامیداشت هفته دولت در شهرستان هفتکل مدنظر است که با همفکری و ارائه پیشنهادات از سوی مدیران ادارات اجرا خواهند شد که از جمله این برنامه ها می توان به تجدید میثاق با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای هفته دولت ، تبلیغات محیطی ، دیدار با خانواده معزز شهدا، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی ،همایش تجلیل از کارمندان نمونه ادارات ، بازدید از طرح های نیمه تمام در شهرستان و … اشاره کرد.
حسینی نژاد ضمن تأکید بر اهمیت برنامه ریزی دقیق برای گرامیداشت هفته دولت، از رؤسای ادارات خواست تا علاوه بر اعلام برنامه ها و پروژه ها، حضوری پررنگ در اجرای آنها داشته باشند.
شایان ذکر است اعضای حاضر در این جلسه برنامه ها و پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته دولت اعلام نمودند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *