تاکید استاندار خوزستان بر عدم تجملات و هزینه های نابجا در برگزاری نمایشگاه هفته دولت

خورنا- استاندار خوزستان گفت: دستگاه ها به دور از تجملات و صرف هزینه های نابجا از طراحی های پرهزینه در غرفه ها خودداری کنند و مراسم هفته دولت را با صرفه جویی همراه کنند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزاری هفته دولت در خوزستان غلامرضا شریعتی افزود: دستگاه ها لازم است تلاش ها و خدماتی که در دولت تدبیر و امید انجام شده است را در معرض دید عموم قرار دهند و باحضور پررنگ واطلاع رسانی دقیق خود با پرهیز از ارائه عملکردهای گذشته آخرین دستاوردهای مجموعه و نهاد متبوع را در این نمایشگاه منعکس نمایند.
شریعتی با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر مقام معظم انقلاب مبنی بر ارائه گزارش عملکرد دولت به افکار عمومی اظهار کرد : نمایشگاه هفته دولت به تشریح عملکرد دولت و اقدامات شاخص انجام شده خواهد پرداخت.
استاندار خوزستان افزود:ستاد هفته دولت در استان خوزستان تشکیل شده و یکی از مهم ترین کمیته های آن کمیته برگزاری نمایشگاه است که بخشی از دستاوردهای دولتی در نمایشگاهی که از پنجم شهریورماه در اهواز برپا خواهدشد ارائه می شود.
استاندار خوزستان این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای تشریح اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی به مردم برشمرد و اظهارکرد: دستگاه های اجرایی حضوری پررنگ در نمایشگاه داشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین همایش خوزستان و دولت یازدهم به مدت چهار روز از سوم شهریورماه در هفته دولت با موضوع دستاوردهای دولت در چهار محور طرح ۵۵۰ هزار هکتاری ، طرح تحول سلامت، محیط زیست و اقتصاد و انرژی در پسابرجام با حضور برخی وزرا و معاونین آن ها در تالار کتابخانه مرکزی اهواز برگزار می شود.
شریعتی گفت: جشن های شبانگاهی نیز در طول برگزاری نمایشگاه برپا خواهد شد.
نمایشگاه هفته دولت در استان خوزستان از پنجم شهریورماه به مدت ۴روز در محل نمایشگاه های بین المللی خوزستان در اهواز برپاست.