شهردار اندیمشک

۱۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی معابر شهری اندیمشک اختصاص یافت

خورنا – شهردار اندیمشک گفت: امسال بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی و توسعه خدمات شهری اندیمشک جذب و اختصاص یافته است.

محمد رضا پاپی در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: توسعه و بهسازی معابر شهری اندیمشک یکی از نیازهای مهم شهری اندیمشک بوده و به همین جهت، خدمات مختلفی در این حوزه برای توسعه شهرستان با همکاری شورای شهر اندیمشک در نظر گرفته شد.

وی افزود: با اجرای این طرح در سال گذشته، بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و بهسازی معابر شهری اندیمشک اختصاص و فاز اول آن اجرا و مناطق مختلف شهری در کوی ولایت و مناطق جدید شهری و برخی معابر اصلی شهر آسفالت شد.

شهردار اندیمشک عنوان کرد: امسال نیز بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی و توسعه خدمات شهری اندیمشک جذب و اختصاص یافته است و اجرای فاز دوم این طرح با همکاری شورای شهر و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و دیگر بخش‌های شهری، آغاز شد.

وی گفت: با آغاز فاز دوم این طرح، خیابان‌های امام خمینی (ره)، انقلاب، طالقانی، رشیدی و دیگر خیابان‌های مهم و پر تردد اندیمشک به صورت کامل آسفالت می‌شود و معابر شهری اندیمشک بهسازی خواهند شد.

پاپی بیان کرد: با اختصاص این اعتبارات و اجرای فاز دوم این طرح، تمام معابر شهری اندیمشک آسفالت و عملیات لکه گیری نیز در بخش‌های مختلف شهری با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال اجرا و نیاز شهرستان در این حوزه به صورت کامل رفع می‌شود.

وی افزود: هم چنین برای اجرای این طرح، تاکنون بیش از ۲ هزار قیر و ۶۰۰ هزار متر مربع آسفالت تأمین و اختصاص یافته و تمامی منابع مالی مورد نیاز آن تأمین و پرداخت شده و در این حوزه هیچ بدهی بر عهده شهرداری اندیمشک باقی نمانده است.

انتهای پیام/