نخستین یادواره شهید حاجیوند الیاسی در اندیمشک برگزار می‌شود

خورنا – با سخنرانی سردار گرجی زاده نخستین یادواره شهید والا مقام احمد حاجیوند الیاسی سوم شهریورماه در شهر یک هزار شهید اندیمشک برگزار می‌شود.

در این مراسم معنوی، سردار علی اصغر گرجی زاده فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی به تبیین سیره عملی و اعتقادی شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم خواهد پرداخت.

هم چنین در اولین یادواره شهید والا مقام احمد حاجیوند الیاسی، میثم مطیعی از ذاکران اهل بیت (ع) با نوای عاشورایی خود یاد و خاطر شهدای هشت دفاع مقدس و رزمندگان و شهدای مدافع حرم سرای اسلامی را گرامی خواهد داشت.

اولین یادواره شهید احمد حاجیوند الیاسی، چهارشنبه سوم شهریور ماه امسال ساعت ۲۲ و با حضور مردم ولایت مدار و حماسه ساز شش مهر و چهار آذر و جمعی از مسئولان محلی و استانی برگزار می‌شود.

این مراسم در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان اندیمشک و با هدف گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان مقاوم خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خورنا، شهید والا مقام احمد الیاسی‌حاجیوند که فرزند دیار شکوه و ایثار و مقاومت است، بهمن ماه سال گذشته و پس از حضوری مقتدرانه در نبرد دشمنان اسلام با نیروهای مبارز راه حق و در دفاع از حرم شریف اهل بیت (ع) به مقام شهادت نائل آمده است تا برگی دیگر از افتخار در تقویم این دیار پر مهر در تاریخ انقلاب ثبت شود.

شهید والا مقام احمد الیاسی حاجیوند از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک بوده و پس از امیر علی هیودی دومین شهید مدافع این واحد دانشگاهی نام گرفته است.

پیکر پاک و مطهر این شهید والا مقام، پس از ورود به اندیمشک و در یک آئینی باشکوه و با حضور پرشور مردم و مسئولان محلی و استانی در گلزار شهدای شهر یک هزار شهید اندیمشک به خاک سپرده شد.

این شهید والا مقام، رزمنده گردان امام حسین (ع) اندیمشک بوده است و پیش از شهادت خود حضوری پرشور در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اسلامی داشته است.

انتهای پیام/