نمایشگاه عکس “شهدا” در اندیمشک آغاز به‌کار کرد

خورنا – ه مناسبت دهه کرامت و تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت نمایشگاه عکس شهدا در شهرستان اندیمشک آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خورنا، به مناسبت دهه کرامت و تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت نمایشگاه عکس شهدا در شهرستان اندیمشک آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه، هم زمان بار برگزاری مراسم‌های معنوی دهه کرامت و در سه بخش دفاع مقدس شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک شهدای مدافع حرم تیپ حضرت مهدی آغاز به کار کرده و در مصلای نماز جمعه اندیمشک پذیرای علاقه مندان است.

در بخش دفاع مقدس این نمایشگاه، تصاویر شهدای حماسه چهارم آذر ماه ۱۳۶۵ و بمباران اندیمشک به عنوان طولانی‌ترین بمباران هشت ساله دفاع مقدس و برخی رزمندگان و شهدای حماسه مقاومت مردم اندیمشک در شش مهر ۱۳۵۹ به نمایش درآمده است.

نمایشگاه عکس شهدا اندیمشک، هم زمان با برگزاری جشن زیر سایه خورشید در این شهرستان برگزار و با استقبال علاقه مندان مواجه شده است.

خادمین حرم شریفه پیشوای هشتم شیعیان که صبح روز گذشته و با حضور در یادمان شهدای گمنام و دیدار با خانواده دفاع مقدس شهرستان به شهدای هشت سال دفاع مقدس سرزمین یک هزار شهید اندیمشک ادای احترام کرده بودند نیز با حضور در این نمایشگاه، یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس سرای اسلامی را گرامی داشتند.

هم چنین در این نمایشگاه، نقش مردم اندیمشک در دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی و شرح و توصیف مقاومت مردم حماسه ساز و سنگربان مقاوم دز و کرخه مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خورنا، اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس، بیش از یک هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و از چهارم آذر ۱۳۶۵ که بیش از یک ساعت و پنجاه دقیقه این شهرستان را بمباران کرده است به عنوان طولانی‌ترین بمباران شهری ایران در هشت سال دفاع مقدس یاد می‌شود.

انتهای پیام/