فرماندار اندیمشک

طرح ممنوعیت تردد کامیون‌های بالای ۱۰ تن از جاده قدیم اندیمشک – پل زال اجرا می‌شود

خورنا – فرماندار اندیمشک گفت: براساس مصوب شورای ترافیک طرح ممنوعیت تردد کامیون‌های بالای ۱۰ تن از جاده قدیم اندیمشک – پل زال در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، پیمان جهانگیری ظهر امروز و در نشست شورای ترافیک اندیمشک اظهار داشت: محور اندیمشک به خرم آباد به عنوان یکی از مهم‌ترین و پر ترددترین مسیرهای ارتباط جاده‌ای استان بوده و سهم گسترده‌ای از ارتباطات جاده‌ای منطقه را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این جاده و محور به دلیل نقش مهم در ارتباط جنوب با مرکز کشور همواره از نقاط پر خطر ارتباطی بوده که سهم گسترده‌ای از تصادفات جاده‌ای شهرستان و خوزستان را به خود اختصاص داده است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: بیش از این و با توجه به سهم بالای تصادف و خطرات ایجاد شده در جاده قدیم ارتباطی خوزستان به لرستان و با پیشنهاد رئیس پلیس راه خوزستان، طرح ممنوعیت تردد از جاده قدیم اندیمشک به پل زال را برای کامیون‌های بالای ۱۰ تن به تصویب رسید.

وی گفت: فرماندار اندیمشک گفت: به همین جهت و طبق مصوب شورای ترافیک طرح ممنوعیت تردد کامیون‌های بالای ۱۰ تن بار از جاده قدیم اندیمشک – پل زال در این شهرستان اجرا می‌شود.

جهانگیری بیان کرد: این طرح و اجرای آن یک قانون مصوب از جانب استان بوده و اجرای آن لازم می‌باشد و بنابراین همه دستگاه‌های ذی صلاح برای اجرای بهتر و شایسته آن نیز باید همکاری کنند.

وی افزود: این مسیر به دلیل فرسودگی پل‌ها و ضرورت بازسازی مسیر برای یک سال به روی کامیون‌ها بسته می‌شود و بعد از این مدت بعد از ارائه گزارش پلیس راه و در صورت بهبود شرایط بازگشایی می‌شود.

فرماندار اندیمشک اظهار کرد: این مسیر یکی از مسیرهای خوزستان به لرستان و تهران بوده که بار ترافیکی زیادی را تحمل می‌کند و همواره به دلیل ترافیک بالا در این مسیر، حوادث رانندگی جان خراشی در آن رخ داده و به همین جهت، برای تأمین جان شهروندان برای تردد در این مسیر باید چاره اندیشی و از بروز حوادث، جلوگیری کرد.

وی گفت: هم چنین با هدف تأمین رضایت و جلب نظرهای شهروندان، باید کمبودها و نیازهای آزاد راه جدید اندیمشک به پل زال و مسیرهای ارتباطی شهرستان رفع و از ظرفیت این مسیرهای ارتباطی و آزاد راه جدید را بهتر و بیشتر استفاده کرد.

انتهای پیام/