طب اسلامی و ایرانی تقویت شود

خورنا – حجت الاسلام و المسلمین ولی الله مهدوی ظهر امروز در اظهار داشت: مسجد، پایگاه انسان‌سازی و گسترش اخلاق حسنه و معارف اسلامی است چراکه مسجد پایگاه وحدت و اتحاد مسلمانان است و محلی مانند خدا و قرآن و کعبه و پیامبر از امور مشترک میان تمام مسلمانان است.

طب-اسلامی

وی گفت: هر کسی که با طهارت ظاهری و باطنی در مساجد حضور پیدا کند خداوند آور را از گناهانش پاک می‌گذارند و باید این موقعیت‌ها را قدر بدانیم.

وی با اشاره به نام گذاری روز جهانی مساجد در ۳۱ مردادماه، افزود: ۳۱ مردادماه سالروز به آتش کشیدن مسجد الاقصی اولین قبله مسلمانان جهان است که روز جهانی مسجد باید روز شعله کشیدن خشم مسلمانان علیه ظلم، قارت و غصب باشد.

امام جمعه موقت اندیمشک عنوان کرد: مسجد فرهنگ اسلامی است و باید مساجد مرکز وحدت، همدلی، بصیرت افزایی، انقلابی گری، حل و فصل مشکلات اقتصادی و مرکز تربیت و آموزش جوانان انقلابی باشد.

وی افزود: کسانی خانه‌های خدا را آباد می‌کنند که به روز جزا و آخرت ایمان دارند و هر فرد مؤمن باید در زمینه آبادانی مساجد چه از لحاظ فکری، وقتی و مالی گام بردارد.

IMG20281556

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی بیان کرد: دوشنبه اول شهریورماه روز بزرگداشت ابن سینا و روز پزشک نام گذاری شده است و پزشکی یک کار شریف و پسندیده است.

وی گفت: حیات و شفا به دست خداوند است و پزشک نیز زمینه شفا و حیات را فراهم می‌کند ولی باید بدانیم در علم پزشکی اصل این است که پیشگیری کرده و برای سلامت و تغذیه جامعه ابتدا سرمایه گذاری کنیم.

امام جمعه موقت اندیمشک اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به طب اسلامی و ایرانی توجه ویژه داشته و دارند و به همین جهت باید بستر علمی و آموزشی این طب جدی گرفته تا نیازهای جامعه در این مسیر پاسخ داده شود.

وی با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی گفت: توقع مردم اصلاح قوانین است و دولت، مجلس و قوه قضاییه با موضوع حقوق‌های نجومی برخورد کنند.

حجت الاسلام و المسملین مهدوی عنوان کرد: توقع مردم از یک دولت انقلابی و اسلامی توجه ویژه به خواست مردم است، چطور به یک هیئت مدیره اجازه می‌دهد این چنین حقوق‌هایی برای خود پرداخت کند، دولت باید اهتمام جدی به این قبیل موضوعات داشته باشد.

امام جمعه موقت اندیمشک افزود: قوه قضاییه و مجلس اصلاحات لازم در این زمینه را انجام دهند، مقررات برای اجرای عدالت اجتماعی است و این خواسته مردم است.

انتهای پیام/