فرماندار دزفول

جوانان باید جذب آرمان های دفاع مقدس شوند

خورنا -حبیب الله آصفی روز شنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری ویژه دزفول بزرگداشت هفته دفاع مقدس را ادای دین به شهدا، امام راحل(ره) و رزمندگان، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: هر چه زمان بیشتری از دفاع مقدس می گذرد امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان نمایان می شود.
وی با اشاره به شیطنت های آمریکا در اجرای بر جام ادامه داد: با وجود شیطنت و دشمنی پیچیده دشمنان ، جمهوری اسلامی ایران با تقدیم هزاران شهید پرچم دار دفاع از مظلومان عالم است.
فرماندار ویژه دزفول شهدای مدافع حرم را ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس نامید و اظهار کرد: شهدای مدافع حرم استراتژی جمهوری اسلامی ایران و حقانیت اصول ایران را در منطقه به اثبات رساندند.
آصفی گفت: هفته دفاع مقدس بهانه ای برای بازخوانی آرمان های امام راحل(ره)، انقلاب و شهداست و باید در برگزاری برنامه های این هفته آرمان های والای امام(ره) و انقلاب بازخوانی شود.
وی با اشاره به توطئه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه ملت ایران گفت: آرمان انقلاب و شهدا متعلق به همه ملت ایران است و باید همه مردم و مسئولان کشور این آرمان ها را عملی کنند.
آصفی دزفول را سرزمین افتخار و شهر شهدا و ایثارگران توصیف کرد و گفت: باید ظرفیت های عظیم ، نقش و جایگاه ویژه مردم دزفول در دوران دفاع مقدس به خوبی تبیین شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول نیز در خصوص مکان برگزاری رژه یگان های نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریورماه در دزفول گفت: دزفول با وجود یگان های هوایی، زرهی، پیاده و پدافند همواره محل برگزاری رژه نیروهای مسلح در شمال خوزستان به مناسبت های مختلف بوده است.
امیر عیسی زاده افزود: به دلیل حضور گسترده یگان های نمونه نیروهای مسلح در رژه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در دزفول تعیین مکان مناسب برای برگزاری این رژه در دستور کار مسئولان و نیروهای مسلح قرار گرفت.
وی با اشاره به مطرح شدن موضوع جا به جایی محل برگزاری رژه نیروهای مسلح شمال خوزستان در دزفول در شورای تامین این شهرستان گفت: کمیته ای برای جا به جایی محل برگزاری رژه نیروهای مسلح در دزفول تشکیل و مکان های مختلف برای برگزاری رژه مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی امنیت و ترافیک را به عنوان ۲ موضوع مهم برای تعیین محل برگزاری رژه نیروهای مسلح در دزفول برشمرد و اظهار کرد: براساس بررسی کارشناسی هیچ یک از محل های پیشنهاد شده برای برگزاری رژه نیروهای مسلح در دزفول شاخص های ترافیکی و امنیتی بالاتری نسبت به محل فعلی در شهید آباد ندارد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول با تاکید برممکن نبودن جا به جایی رژه نیروهای مسلح در دزفول ادامه داد: با توجه به بررسی های صورت گرفته جا به جایی محل برگزاری رژه نیروهای مسلح دزفول در دزفول ممکن نیست.
رژه نیروهای مسلح در روز ارتش و هفته دفاع مقدس سالهاست که در جوار گلزار شهید آباد دزفول برگزار و با استقبال مردم نیز روبرو می شود.