تندیس جانباز بنزین فروش هندیجان

خورنا – حکیمی / خبرنگار مادر گفت و گو با جانباز ۸ سال دفاع مقدس این گونه تندیس خودرا بیان کرد:

نام سیف الله شنبدی با ۱۵درصد که در عملیات های والفجر ۸درمنطقه فاو-عملیات خور عبدالله براثر شیمیایی و موج انفجار از ناحیه سر چشم واعصاب وگوش مجروح که دریکی از بیمارستان های تهران بستری شدم

دارای۵ فرزند ۳ دختر و ۲ پسر هستم که ۲ دخترم با مدارک لیسانس بیکار و ۲ فرزند پسرم هم بیکار و با فروش بنزین در کنار خیابان به کمک من جانباز ۸ سال دفاع مقدس کار می کنند.

۵۳ سال سن دارم حتی بیمه درمانی جهت معالجه توسط خود تامین می کنم طی نامه های زیادی به مدیران ومسولین کشوری واستانی نوشته و مسئولین قول اشتغال وکار را به بنده درسال های گذشته دادند ولی متاسفانه به قول خود عهد وفا نکرند .

این یادگار ۸ سال دفاع مقدس در ادامه عنوان کرد: حال دربسیج فعالیت دارم و حت امر ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای جهت دفاع از نظام وجمهوری اسلامی و دفاع از آب و خاک مملکتم آماده هستم.

بنده ۳۵ ماه در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتم و افتخار من این است که به درجه ی جانبازی نایل شدم و

شنبدی با اشاره به مشکلات و بی کاری خود را این گونه عرض کرد من با سن ۵۳ سالگی چگونه سازمانی یاا دارات جهت اشتغال به من کار می دهند .

بنده از صبح با هوای گرم تا ظهر با موتور سیکلت جهت تامین زندگیم با فروش بنزین درکنار خیابان روزگار خود و همسرم و فرزندانم را سپری می کنم تا محتاج کسی نباشم ودستم را طرف کسی دراز نکنم.

از مسولین و مدیران کشور واستان خوزستان می خواهم سنی از من گذشته و دیگر توانایی کار درادارات یاسازمان ها را ندارم می خواهم حداقل برای فرزندانم که با مدرک لیسانس که درمنزل بیکار هستند کاری انجام دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *