نقد یا عقده گشایی سیاسی؟/ ایراد گرفتن از خودروی شاسی بلند استاندار

خورنا – احسان سپهوند در روزنامه کارون نوشت: گویا نتیجه رفت و آمدهای پی در پی استاندار خوزستان به مرکز در حال به ثمر نشستن است. موضوع پیگیری معضل آب و فاضلاب استان با پیشنهاد ایشان مبنی بر جذب سرمایه گذار خارجی مورد قبول معاون اول رییس جمهور و نوبخت قرار گرفته است. امیدواریم که بالاخره مردم خوزستان بتوانند روزی به مانند سایر استان‌های کشور بدون دستگاه پمپ مکنده و تصفیه آب خانگی مستقیما از شیر آب، سیرآب شوند.
همانطور که پیش از این قابل پیش بینی بود، عده ای در استان زیاد راضی به حضور شریعتی در جایگاه استانداری خوزستان نیستند و به هر بهانه درصدد تخریب چهره استاندار جوان اما با تجربه خوزستان هستند. دست این گونه افراد با تفکر خاص‌شان برای مردم رو است. مانع تراشی ها و تخریب چهره استاندار دلیلی ندارد بجز عقده گشایی سیاسی و تامین منافع حزبی و گرنه استانداری که به تازگی جوهر حکمش خشک شده است، مگر جای ارزیابی عملکرد دارد؟ بنده خدا شریعتی مابین این جماعت انگشت شمار گرفتار آمده است. یکی از انتقادات جماعت بدبین، روابط عمومی بسیار خوب و مردمدار بودن شریعتی است که منجر شده او را رفیقمدار یا رفیقباز بدانند!
قطعا مدیر ارشد استان بدون داشتن روابط صمیمانه با سایر بخش‌های استان و حتی کشور قادر نخواهد بود آنچنان که بایسته است از عهده امور خطیر محوله برآید. در چند مرحله هم سختکوشی شریعتی مورد انتقاد واقع گردید و گفته شد که چرا ایشان تا ساعات ابتدایی صبح در محل کار خود حضور دارد! زمانی این انتقادات بی محتوا به نظر می‌رسند که این اواخر خودرو شاسی بلند حامل ایشان هم دست آویزی برای تخریب سفرهای درون استانی شریعتی قرار گرفت. در حالی که مرکب شاسی بلند پلاک اروند استاندار آنقدرها هم قیمتی نداشت تا جایی که جوانان استان به راحتی از آن سواری می‌گیرند و کمی قیمتش بیش از خودرو دناست (آخرین نسل سمند) و این درحالی است که با توجه به نوع شغل و وضعیت مالی شریعتی احتمالا همگی صحه گذار این مطلب باشیم که ایشان قادرند خودرویی بسیار لوکس تر را با پلاک ملی از درآمدهای آزمایشگاه پزشکی خویش تملک نماید. شاید هم جماعت به ظاهر منتقد درصدد هستند تا استاندار با خودرو پراید به سفرهای استانی خود بپردازد تا با توجه به حادثه ساز بودن این مرکب قضیه را از بیخ و بن حل کنند!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ماهشهر با پشت میز نشینی نمی شود مشکلات و معضلات استان را سر و سامان داد وسیله نقلیه مدیر استان باید ایمن باشد..مهم اینه که ایشان گرفتار سباسی کاری و افراد ی که صلاحیت آنها مخدوش است نشوند..