فرماندار: صنایع پتروشیمی زمین‌های رها شده خود در ماهشهر را تعیین تکلیف کند/ یا واگذار کنید، یا توسعه دهید

خورنا – فرماندار بندر ماهشهر گفت: صنایع پتروشیمی برای زمین‌های رها شده خود در سطح این شهرستان چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش خورنا منصور قمر امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: اراضی رها شده صنایع پتروشیمی در شهرستان ماهشهر که محل تجمع نخاله‌های ساختمانی و شهری شده است، علاوه بر نامناسب کردن چهره شهرستان، شهروندان را با مشکلات زیست‌محیطی و بهداشتی نیز مواجه کرده است.

وی افزود: صنایع پتروشیمی باید با تعامل با مسؤولان شهری در این زمینه چاره‌اندیشی و مشکلات به وجود آمده را در اسرع وقت رفع کنند.

فرماندار ماهشهر خاطرنشان کرد: با وجود میزان قابل توجه این اراضی در سطح شهرستان، انجام پروژه‌های عمرانی در بهبود وضعیت اثرگذار نخواهد بود و تا فکری به حال این زمین‌ها نشود نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد.

وی متذکر شد: صنایع پتروشیمی در صورت عدم توانایی تبدیل این اراضی به مکان‌هایی در خور شهروندان، آنها را برای رفع معضل به مسؤولان شهری و یا بخش خصوصی واگذار کند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر در پایان با اشاره به گفت‌و‌گوهای اخیر خود با مدیر عامل صنایع ملی پتروشیمی در این زمینه، تصریح کرد: طبق گفت‌و‌گوهای اخیر با شاهدایی برای رفع این مشکل قول مساعد داده شده است، اما در صورت عدم اقدام، سهل‌انگاری آنها پذیرفته نخواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محسن فرماندار منصور قمر حرف نداری واقعا دلسوز و زحمت کش هستی انشالله همیشه سایتون بالای سر شهرستان باشه