معاون فرماندار شادگان خبر داد : افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی و یک پروژه شاخص بمناسبت هفته دولت در شهرستان شادگان

باقر گل فر-خورنا:

معاون فرماندار شادگان در جلسه ستاد هفته دولت در این شهرستان شادگان که در محل فرمانداری برگزار شد، بر لزوم برنامه‎ریزی و هماهنگی برگزاری هرچه باشکوهتر و مطلوبتر برنامه‎های هفته دولت در این شهرستان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شادگان، اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان شادگان به ریاست نعمت اله البوغبیش معاون فرماندار شادگان و با حضور اعضای ستاد به‌ منظور برنامه‎ریزی و هماهنگی برگزاری هرچه باشکوه‌تر و مطلوب‌تر برنامه‎های هفته دولت در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
نعمت اله البوغبیش معاون فرماندار شادگان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و شهدای دولت ، اظهار داشت: بینانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بر اهمیت اطلاع رسانی عملکرد مجموعه دولت به مردم و شهروندان تاکید می کردند و اکنون نیز مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر این مسئله تاکید دارند .
معاون فرماندار شادگان بر لزوم برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر هفته دولت و ارائه گزارش عملکرد دولت و اطلاع رسانی کامل به طرق مختلف تاکید کرد و گفت: ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان  بر اطلاع رسانی شایسته عملکرد  اقدامات و دستاوردهای دولت در سطح شهرستان  از طریق تهیه بروشور، نصب بنر ، تراکت ، برگزاری نمایشگاه و همایش و… اقدام نمایند.
البوغبیش معاون فرماندار شادگان همچنین با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم و ساده زیستی شهیدان رجایی و باهنر مهمترین رمز موفقیت و ماندگاری نام این شهیدان والا مقام است و افزود: هفته دولت فرصت بسیار ارزشمندی برای بیان عملکرد دولت و  گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است.
معاون فرماندار شادگان به برنامه هایی اجرائی  هفته دولت در این  شهرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گلباران و غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه دولت در دستگاه‌های اجرایی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و افتتاح ۳۰ پروژه‌ عمرانی، آموزشی، بهداشتی و کشاورزی و یک پروژه شاخص احداث مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی و… را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان اعلام کرد.
گفتنی است ، دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
کد: ۲۳۸۵۷

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *