احداث پارکهای محله ای دغدغه مهم شورای شهر

بیش از ده پارک محله ای در بندرماهشهر به بهره برداری رسیده است/ ضرورت تشکیل شورایاری ها

عمارشعبانی|خورنا – نظارات گفت: در کوی ازادگان و محله های خیابان سعیدی و دیگر نقاط کم درامد شهر تا کنون بیش از ده پارک محله ایی به بهره برداری رسیده است .

رئیس شورای شهر بندر ماهشهر در گفتگو با خورنا هدف از احداث پارکهای محله ایی را ایجاد انگیزه و نشاط برای اهالی محله عنوان کرد .

وی افزود: همه اعضاء شورا و شهردار احداث پارکهای محله ای در بخش حاشیه نشین و کم درامد شهر را در اولویت کاری خود قرار داده اند.

مجاهد نظارات در بخشی از سخنان خود افزود: از ابتدای حضورم در شورا شادی و تفریح سالم یکی از دغدغه های اساسی من برای همشهریانم بوده و هست. طی بررسی هایی که انجام داده ام یکی از دلایل پیشرفت دیگر شهرها جدا از وضعیت اب هوایی اجرای پروژه های زیر ساختی و روحیه مطالبه گری مردم میباشد .

متاسفانه در بعضی از پارکهای محله ای تنها پس از چند روز از افتتاح شاهد از بین رفتن امکانات پارک بوده ایم. برای جلوگیری از تخریب اموال عمومی خصوصا پارکهای محله ایی باید شورا یاری ها در محله ها به صورت خودجوش تشکیل شود.

با تشکیل شورا یاری ها و اموزش حقوق شهروندی میتوانیم ضمن محافظت از اموال عمومی کمبودها و مشکلات محله ها به راحتی قابل شناسائی و برطرف نمائیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *