تأکید برضرورت گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

خورنا – حکیمی/ نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندارشادگان درجلسه ستاد گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ضمن عرض تبریک این روز به کلیه آزادگان سرافراز، برضرورت تقدیروتشکر شایسته این عزیزان توسط ادارات مربوطه و بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان تأکید کرد.
IMG-20160815-WA0003

معاون فرماندارشادگان با اشاره به رشادتها و جانفشانی های کلیه شهدا ، جانبازان ، رزمندگان ، ایثارگران و آزادگان غیور و سلحشور یادآور شد از۲۶ مرداد سال ۶۹ تاکنون ازاین روز به عنوان یکی ازخاطره انگیزترین روز های سال درتاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یاد می شود و براین اساس همه ما مدیون این مجاهدان فی سبیل الله هستیم که جان و سلامت خود را فدای اسلامی ، انقلاب و کشور کردند و موظفیم بطور مستمر قدر آنان را بدانیم و همه سال این روز را به بهترین شکل ممکن گرامی بداریم.

آلبوغبیش خاطرنشان ساخت : صلابت و استقامت آزادگان عزیز در دوران اسارت و تحمل درد و بیماری جسمی و روح و روان و حضور آنان درصحنه های مختلف اجتماعی پس از بازگشت به ایران اسلامی وظیفه ما را درگرامیداشت۲۶ مرداد مضاعف و دو چندان می کند.
وی درپایان کلیه ادارات دارات شاغل و بازنشسته آزاده را مکلف کرد به این مناسبت ضمن دیدار حضوری با آنان بشکل شایسته و درخور شأن مورد تقدیروتشکر قرارگیرند.

به گزارش خورنا دراین جلسه مقررگردید فرمانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با این عزیزان دیدار و ازآنان تقدیروتشکر نمایند