رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز: بازیافت و دفن زباله باید از حالت سنتی خارج شود

فرشیدفرجی /خورنا – رئیس شبکه بهداشت ودرمان رامهرمز اظهار کرد: با توجه به برخی از مشکلات بهداشتی در سطح شهر ازجمله زباله و پسماند و بازیافت آن‌ها، باید به سمت‌وسوی مکانیزه شدن پیش برویم و از حالت سنتی دفن زباله خارج شویم.

به گزارش خورنا امین محمد‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاررامپرس در رامهرمز اظهار کرد: باتوجه به این‌که بیشتر آلاینده‌های سوزانده شدن زباله و کارخانه‌ها به سمت شهر بر می‌گردد، باید برخی تغییرات و جابه‌جایی‌ها در سطح مراکزی که تولید آلاینده دارند صورت گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز تصریح کرد: بهداشت و درمان از اولویت فوق‌العاده‌ای برخوردار است لذا باید به سمت شهر سالم برویم و با افزایش فضای سبز و تغییر مبلمان شهری و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی وضعیت بهتری برای مردم ایجاد کنیم.

وی افزود: در رابطه با درمان و از لحاظ فضای فیزیکی بیمارستان در این شهرستان مشکلاتی را داریم و امیدواریم بتوانیم بیمارستان مادر را توسعه دهیم و هر چه سریع‌تر مشکل بخش داخلی این بیمارستان را برطرف کنیم.

محمدپور در پایان گفت: در زمینه پیراپزشکی باید بتوانیم آموزش پرستاری را توسعه دهیم و در این استان از مهرماه سال جاری ۳۰ دانشجوی پرستاری را خواهیم پذیرفت.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *