احداث ۲مجموعه آب شیرین کن در شهرستان شادگان

باقر گل فر-خورنا:حجت السلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده شهرستان شادگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه اقتصاد مقاومتی وزارت نیرو که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شده بود.با شرح مشکلات آب و فاضلاب استان خوزستان ، رفع این مشکلات را خواستار شد.

ناصری نژاد که بعنوان رئیس مجمع نمایندکان استان خوزستان در این جلسه صحبت کرد:ضمن مخالفت شدید با طرح های انتقال آب از خوزستان ، به مسائل فاضلاب های خانگی و صنعتی به صورت مستقیم به رودخانه ها علی الخصوص کارون ریخنه می شود و کسی هم در این زمینه اقدامی نمی کند . این مسأله باعث آلوده شدن آب های سطحی و زیرزمینی ، پایین آمدن حاصل خیزی خاک و مشکلات بهداشتی شده است.

حجت السلام والمسلمین ناصری نزاد اظهار نمود:آب شیرین کن با ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب در روز در شهرستان شادگان احداث می شود.در بخش دیگری از صحبت های خود یکی از مشکلات مردم شادگان را خرید آب شرب عنون کرد وگفت: با احداث آب شیرین کن این مشکل رفع می شود،از تعطیلی اب شیرین کن سابق انتقاد کرد.

ناصری نژاد افزود: از آنجائیکه آب شرب سالم حق مردم است و با سلامتی مردم رابطه مستقیم دارد ، این طرح بزودی آغاز می شود.

وی خاطر نشان کرد:آب شیرین کن دیگری با ظرفیت ۲ هزار متر مکعب نیز در شهر دارخوین احداث می شود این صحبت ها با تأییدمسئولان وزارت نیرو و قول مساعد جهت همکاری آنان همراه شد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *